پنجشنبه بیستم اردیبهشت ماه

دگرگونی در کشتی استان البرز

کشتی استان البرز با گذشت سال ها رکود و به نوعی عقبگرد این روزها چشم امید به آینده و روزهای خوش دارد.

حضور مهندس مهدی یوسفی به عنوان سرپرست هیات کشتی استان البرز این نوید را به اهالی کشتی دیار قهرمانان دور و نزدیک می دهد که شاهد شکوفایی دوباره کشتی این استان باشند. استانی که در گذشته دارای پتانسیل بسیار بالا و پروردنده دلاوران بزرگی چون ابراهیم جوادی، کاظم غلامی، شادروان علیرضا سلیمانی، بهروز یاری، محمد اصلانی علیرضا حیدری، علیرضا کریمی، حسین نوری، مهدی محبی، مهدی محمدی و بسیاری دیگر در هر دو رشته آزاد و فرنگی بوده اما طی چند سال گذشته همانند بسیاری از استان های صاحب کشتی در مسیر قهقرا قرار گرفته و چهره های شاخص تهی شد.

اکنون دلسوخته عاشقی به نام مهدی یوسفی پای در میان گذاشته تا با یاری گرفتن از بزرگان و پیشکسوتان استان البرز بار دیگر نام و آوازه کشتی این خطه را بر سر زبان ها بیندازد. پوست اندازی در عرصه مدیریت کشتی استان البرز را روز جمعه و طی مسابقات قهرمانی کشور کشتی فرنگی دیدیم. جایی که سه تا از شاگردان مهدی محمدی قهرمان اسبق تیم ملی به فینال مسابقات رسیدند. محمدی با آمدن یوسفی سکان هدایت تیم کشتی فرنگی استان را بر عهده گرفته و با تمام وجود سعی در احیای این ورزش در سطح البرز را دارد.

بدیهی است تغییرات در ابعاد مدیریتی و فنی کشتی استان مذکور تازه آغاز شده و برای اینکه کشتی البرز به روزهای خوب گذشته باز گردد زمان لازم است. پس از جذب پهلوان علیرضا رضایی به عنوان سرمربی و مدیر تیم های کشتی استان به تازگی باخبر شدیم که استاد کاکاحاجی نیز توسط سرپرست هیات به همکاری دعوت شده و هدایت تیم های پایه کشتی فرنگی استان البرز را به عهده گرفته و از روز گذشته هم اولین کلاس خود را با  استقبال خوب ورزشکاران آغاز کرده است. البرز ورزشی امیدوار است این روند همدلی و اتحاد همچنان تداوم داشته باشد.

نویسنده: احمد دباغ