پنجشنبه بیستم اردیبهشت ماه
لیگ برتر فوتبال در ایستگاه چهاردهم

پرسپولیس و استقلال به کرمان رسیدند

هفته چهاردهم لیگ برتر فوتبال، تیم های پرسپولیس و استقلال را به مصاف نمایندگان فوتبال کرمان فرستاد.

پرسپولیس میهمان گلگهر سیرجان است و استقلال میزبان مس رفسنجان است. بدون شک لحظات سختی در انتظار سرخابی ها قرار دارد. گلگهر با قلعه نوعی خود را از مجموع تیم های مدعی قهرمانی می داند و مس رفسنجان هم از آن دست تیم هایی به شمار می آید که بازی در خانه و خارج از خانه برایش یک مفهوم دارد و اینکه خوب بازی می کند، خوب گل می زند وسخت گل می خورد و به راحتی به هر حریفی امتیاز نمی دهد.

پرسپولیس با گل محمدی در حالی در سیرجان پیاده خواهد شد که سرنوشت نتیجه بازی با گلگهر به سرنوشت صدرنشینی اش پیوند خورده است.

شاگردان قلعه نوعی هم در یک قدمی صدرنشینی در نیم فصل قراردارند، طبیعتا حکایت آنها هم به مانند تیم پرسپولیس خواهد بود، از این رو این بازی حساس ترین دیدار هفته چهاردهم خواهد بود. گل محمدی که اکنون گولسیانی را در ترکیب دارد، بار دیگر با تغییرات جدید مقابل قلعه نوعی خواهد ایستاد.

در تهران استقلال در شرایطی مقابل مس رفسنجان قرار خواهد گرفت که برخی از مهره های کلیدی خود را همراه ندارد.

جلالی، محبی، رضاوند و غلامی در صف غایبین قرار دارند، بدون تردید این تعداد از غایببن در ترکیب استقلال، شرایطی را فراهم خواهد ساخت تا ساپینتو آن مربی شجاع و پرافت و خیز در کنار زمین نباشد.

درعوض مس رفسنجان که کاملا یک تیم مرموز به شمار می آید، به وضعیت استقلال آگاهی دارد و اصولا تیمی است که از این فرصت ها بیشترین سود را برداشت کرده و سنگین ترین ضربه را بر هر حریفی وارد می سازد.

ذوب آهن که این روز ها روان تر از هر تیم دیگری بازی می کند، میزبان نفت آبادان است که تیم آبادانی با مربی جدیدش در حال پوست اندازی است.

نفت مسجد سلیمان، این تیم پر حاشیه در خانه میزبان آلومینیوم اراک است، بعید بنظر می رسد که زور تیم مسجد سلیمانی به تیم رحمتی برسد.

فولاد خوزستان با هوادار در اهواز از آن بازی های جالب هفته چهاردهم خواهد شد. مس در خانه میزبان ملوانی خواهد بود که تیم انزلی این روزها هم بیدار شده و هم در حال جمع آوری امتیاز است.

از کنار دیدار نساجی با تراکتور که دیدنی فراوان دارد نباید بی تفاوت گذشت. خصوصا که این بازی در قائم شهر است.

گزارش: اکبر عزیزی