پنجشنبه بیستم اردیبهشت ماه

عیسی آماده نیست؛ علیپور نمی‌آید

به نظر می‌رسد در شرایطی که یک سال از دوری آل‌کثیر از میادین می‌گذرد او نمی‌تواند به تیم پرسپولیس کمک کند.

در حالی که مدیران پرسپولیس این روز ها و بعد از جدایی ناگهانی یورگن لوکادیا، سعی در راضی کردن عیسی آل‌کثیر برای عقد قرارداد جدید با پرسپولیس دارند اما آنچه مشخص است یحیی برای قهرمانی در لیگ برتر به مهاجم گلزن و آماده‌تری نسبت به آل‌کثیر نیاز دارد تا بتواند در ترکیب تیمش جای لوکادیا را پرکند.

دوری یک ساله این بازیکن از میادین باعث شده است شرایط به نفع عیسی نباشد. از این رو آل کثیر مهره‌ای نیست که گل محمدی بتواند روی او حساب باز کند.

این بازیکن نزدیک یک سال از میادین دور بوده و تا بخواهد خودش را در تیم جا بیاندازد فصل تمام می‌شود. در چنین شرایطی پرسپولیس به مهاجمی نیاز دارد که در شرایط مسابقه باشد و بتواند بلافاصله در اولین جلسه حضور در مسابقه برای پرسپولیس گلزنی کند.
از این رو شنیده ایم علی علیپور بازیکن تیم ژیل ویسنته پرتغال گزینه اصلی یحیی گل‌محمدی برای تقویت خط حمله پرسپولیس است. شاید در ظاهر بعید باشد که او بازی در پرتغال را با بازی در لیگ برتر عوض کند، اما گویا شرایط مالی این تیم خوب نیست و همین موضوع بهانه‌ای است تا وی به پرسپولیس برگردد. از طرفی دستمزد علیپور در ژیل ویسنته خیلی کمتر از دستمزد برخی بازیکنان پرسپولیس است و همین موضوع می‌تواند راه بازگشت او را هموار کند.
با توجه به نیاز یحیی به یک مهاجم گلزن یکی از اعضای کادر فنی تیم پرسپولیس با علی علیپور تماس گرفت تا از او دعوت به همکاری کرد‌. از طرفی این مهاجم با ژیل ویسنته قرارداد دارد و نمی‌تواند جدا شود اما اگر پرسپولیسی ‌ها پافشاری کنند می‌توانند رضایت نامه او در پایان فصل جاری لیگ پرتغال گرفته و او را بازگردانند.
همین موضوع هم باعث شد آنها با وجود این که می‌دانند عیسی چندان آماده‌ نیست با او قرارداد ببندند‌ تا دستشان در خط حمله خالی نباشد.

گزارش: نیلوفر مژدهی