پنجشنبه بیستم اردیبهشت ماه

راه در رو برای پورعلی گنجی

مدافع تیم پرسپولیس امیدوار است با خسارتی کمتر از 10 میلیارد قراردادش را با پرسپولیس فسخ کند.

بعد از جدایی لوکادیا از تیم پرسپولیس و فقر مهاجم در این تیم حالا جدایی مرتضی پورعلی گنجی نیز به یک چالش جدید برای سرخپوشان تبدیل شده است. سوال اما این است آیا این بازیکن می تواند تیم پرسپولیس را ترک کند؟

باشگاه پرسپولیس مدعی است جدای این بازیکن در ابهام است. او حتی نیم فصل هم نمی تواند جدا شود. چون قرارداد 2 ساله دارد و بند فسخ موجود در این قرارداد از فصل دوم فعال می شود. از این رو پورعلی گنجی آخر فصل هم نمی تواند جدا شود. با این حال او نمی خواهد در این تیم بماند. هر چند در ظاهر عدم حضور تماشاگر و برخی مشکلات موجود در تیم پرسپولیس را برای عدم همکاری بهانه کرده اما در اصل او می خواهد بار دیگر بازی در خارج از ایران را تجربه کند. با این حال او بی گدار به اب نمی زند و مستقیما از جدایی نگفته است.

این بازیکن می خواهد ابتدا شرایط را بررسی کند و اگر پرسپولیس ها با جدایی او و فعال کردن بند فسخ قراردادش در فصل اول موافقت کردند برای پول رضایت نامه اش اقدام کند.

پورعلی گنجی می خواهد شخصا رضایت نامه گرفته و پس از آن به تیم مورد نظر برود به همین دلیل باشگاه خواهان این بازیکن برای گرفتن رضایت نامه با باشگاه پرسپولیس وارد مذاکره نشده است. پورعلی گنجی برای جدایی برنامه ای حساب شده دارد. او می داند که باشگاه پرسپولیس در ازای حضور این مدافع سرخپوش مبلغی را دریافت کرده است. از طرفی حدود 9 ملیونی نیز باید از جیب پرداخت کند و به این ترتیب با فسخ قرارداد راهی تیم غیر ایرانی شود.

از این رو او برای جدایی فقط باید پرسپولیس ها را راضی کند تا بند فسخ او از فصل دوم را به فصل اول منتقل کنند. قطعا پرسپولیس ها برای این کار با همان مبلغ قبلی رضایت نامه نمی دهند شاید این مدافع باید سر کیسه را شل تر کند.

نویسنده: نیلوفر مژدهی