پنجشنبه بیستم اردیبهشت ماه
لیگ برتر والیبال باشگاه های کشور در ایستگاه پانزدهم

کولاک مثلت ملی پوشان در اردکان

هفته پانزدهم لیگ برتر والیبال باشگاه های کشور به کام دو تیم شیرین تر شد.

ایفاسرام اردکان در یک بازی تماشایی در ست بر تیم صدرنشین جدول یعنی هراز آمل چیره شد، در تیم اردکان جواد کریمی پاسور ملی پوش سنگ تمام گذاشت او و اصغر مجرد در کنار پوریا یلی مثلث مردان تعیین کننده بودند.

در ارومیه تیم جوان شهرداری مارتن گنبد را سه بر دو برد. در تیم ارومیه باز هم جاوید اسماعیل زاده و مبین نصری در کنار یار تازه وارد علی ولی پور کولاک کردند. هرچند که گنبدی ها نیز عالی تلاش کردند.

در تهران یاران راه یاب ملل یک بازی زیبا و پنج گیمه را با تیم سایپا برنده شدند. در تیم آرش صادقیانی کار گروهی بیشتر از نمایش فردی نما دارد اما نمی توان از بازی دو یار کرجی علی حاجی محمدی و رادین احمدی بی تفاوت گذشت مسعود عزیزی و مهدی رضایی هم عوامل کارساز راهیاب بودند.

شهداب یزد سه بر یک بر میزبان خود هورسان رامسر چیره شد. سوای سعید جواهری و امیر غفور لیبروی بومی یزد یعنی علی اصغر میر حسینی دیدنی بود.

پیکان در یک بازی برتر سه بر صفر گیتی پسند را شکست داد. پوریا فیاضی، آرمین تشکری و محمد فلاح و نیز محمدرضا حضرت پور که 82% دریافت موفقیت آمیز داشت شکل و شمایل مطلوبی را به خودروسازان داد.

در مشهد یاران حامد صمدی پاس گرگان را سه بر یک شکست دادند بازی چشمگیری بود و درحالی که سید موسوی به دلیل آسیب زانو روی نیمکت نشسته بود امین علوی روی پاس های علیرضا بهبودی کولاک کرد.

ترین های هفته:

بازیکن هفته: جواد کریمی

مربی هفته: علیرضا طلوع کیان

چهره هفته: پوریا یلی – مبین نصری

تیم هفته: ایفاسرام اردکان

داور هفته: مرتضی اکرمی و علی اکبر شرقی

اتفاق هفته: تصادف شدید محمد عشقدوست داور بازی اردکان که در مسیر سفر به حاشیه کویر با واژگونی خودرویش مواجه شد که خوشبختانه آسیب جانی نداشت.

نوسینده: جمشید حمیدی