پنجشنبه بیستم اردیبهشت ماه
پست لیونل مسی برای سال نو میلادی

یک آغوش بزرگ برای همه!

لیونل مسی اسطوره آرژانتینی با انتشار تصویری دلگرم کننده از خود و خانواده اش در سال جدید میلادی از هوادارانش به خاطر همه ابراز محبت هایی که در سال 2022 دریافت کرده بود تشکر کرد.

مسی پس از هدایت تیم ملی کشور نوشت: رویایی که همیشه دنبالش بودم سرانجام محقق شد اولین قهرمانی آنها در جام جهانی پس از مارادونا در سال 1986 بود.

مسی در پست اینستاگرامی افزود: سالی که هرگز فراموش نمی کنم به پایان رسید. رویایی که همیشه دنبالش بودم بالاخره به حقیقت پیوست. اما اگر نتوانم آن را با خانواده ای فوق العاده و دوستانی که همیشه از من حمایت کردند و نگذاشتند بمانم، به اشتراک بگذارم، ارزشی نداشت. هر بار که بر روی زمین افتاده ام دست مرا گرفته اند.

او افزود: می‌خواهم یک خاطره بسیار ویژه برای همه افرادی که مرا دنبال می‌کنند، داشته باشم، شگفت‌انگیز است که بتوانم این احساسات را با همه شما به اشتراک بگذارم. رسیدن به جایی که آمده‌ام بدون تشویق ‌های زیادی که دریافت کردم غیرممکن است. از همه مردم کشورم و طرفدارانم در پاریس، بارسلونا و بسیاری از شهرها و کشورهای دیگر که از آنها عشق دریافت کرده ام. ای کاش امسال نیز برای همه فوق العاده باشد و برای شما آرزوی سلامتی و قدرت برای شاد ماندن در سال 2023 دارم. یک آغوش بزرگ برای همه!

مسی چند هفته گذشته را صرف جشن گرفتن قهرمانی خود در جام جهانی در آرژانتین کرده است، او حتی در زادگاهش روزاریو مورد تحسین هواداران قرار گرفت. در سال 2023، او کاملاً روی کمک به PSG متمرکز خواهد شد.

گزارش: هستی رفیعی