پنجشنبه بیستم اردیبهشت ماه

آل کثیر: با جان و دل امضا کردم

سرانجام عیسی آل کثیر به پیراهن تیم پرسپولیس رسید.

دور شدن این مهاجم از پرسپولیس به تار مویی بند بود اما پا درمیانی گل محمدی باعث شد تا عیسی در پرسپولیس ماندگار شود.

قرارداد او فعلا با پرسپولیس تا نیم فصل منعقد شده است خودش در این رابطه چنین می گوید: نظرم بر این بود تا قرار داد یک ساله امضا شود اما باشگاه زیر بار نرفت، طبیعتا در نوع قرارداد مالی من تغییراتی ایجاد می شد ولی توافق شد فعلا تا نیم فصل قرارداد ببندیم.

آل کثیر اضافه می کند: با جان دل امضا کردم چون پرسپولیس خانه من است حتی بخاطر پرسپولیس پاسخ منفی به پیشنهاد یکی از تیم های کویتی که مبلغ قراردادش چشمگیر بود دادم. به لحاظ شرایط بدنی در موقعیت مناسبی به سر می برم و دقیقا برخلاف برخی از اظهار نظرهای غیر فنی که نشان از عدم آگاهی آنها به مسائل فنی است در آمادگی به سر می برم حتی از همین امروز می توانم در ترکیب تیم باشم.

اما با این حال همه چیز به نظر مربی تیم بستگی دارد. دوست دارم بازگشت خوبی داشته باشم. قرار گرفتن در کنار دیاباته که به زودی مصدومیتش به پایان خواهد رسید. پیکان تیم پرسپولیس به خط حمله آتشین تبدیل خواهد شد. این همان چیزی است که هواداران برای آن بی تابی نشان می دهند. خوشبختانه انسجام تیمی در پرسپولیس برقرار است اصولا انسجام تیمی برگ برنده محسوب می شود که این مهم باعث شده تا امید ها در پرسپولیس برای قرار گرفتن بر روی سکوی قهرمانی بیش از هر زمان دیگری موج بزند.

گفت و گو: اکبر عزیزی