پنجشنبه بیستم اردیبهشت ماه

شکایت ماچونی و چالش استقلال

پنجره نقل و انتقالات استقلال فعلا بسته است.

علت شکایت استراماچونی است، او تحت هیچ شرایطی مایل نیست که طلب خود را در چند قسط دریافت کند. تمام کمال و یک جا پولش را می خواهد و به هیچ تلفنی هم که از ایران باشد پاسخ نمی دهد. در این شرایط ساپینتو لیست خروجی و بازیکنان مازاد خود را آماده کرده و باشگاه را در جریان گذاشته است. است. نزدیک به پنج بازیکن در لیست خروجی قرار گرفته اند رمضانی، مطهری و شاید یزدانی در این لیست وجود داشته باشند اما مشکل اینجاست که استقلال فعلا با قفل پنجره نقل و انتقالات مواجه است، نه در خرید ها می تواند اقدام کند و نه لیست خروجی بازیکنان مازاد را می تواند فعال سازد.

از سوی دیگر داسیلوا تصمیم به ترک تیم در نیم فصل گرفته است. در خصوص محمد محبی هم خبر رسید که او باید به تیم پرتغالی اش باز گردد و از سوی دیگر رضایی دروازه بان دوم استقلال موضوع ترک استقلال را به مدیران باشگاه اطلاع داده است و آخرین مورد به بود و نبود ساپینتودر استقلال باز می گردد.

برخی از مدیران باشگاه استقلال از نوع نتیجه گیری و اخلاق غیر تغییر ساپینتو در کنار خط ناراحت هستند و به مدیر عامل اطلاع داده اند که در نیم فصل بازی ها چاره ای اتخاذ کرده و در راه تمدید قرارداد با وی عجله نداشته باشد.

گزارش: اکبر عزیزی