پنجشنبه بیستم اردیبهشت ماه

دام رئال برای صید ستاره فرانسوی

رئال مادرید فقط با یک شرط می‌خواهد امباپه را جذب کند.

کیلیان امباپه در تابستان 2022 دنیای فوتبال را شوکه کرد، زمانی که او انتقال به رئال مادرید را رد کرد و به فکر امضای قراردادی پرفروش با پاری سن ژرمن بود که نه تنها حقوق او را افزایش داد، بلکه برخی از اختیارات اجرایی را نیز در باشگاه به وی داد.

نادیده گرفتن امباپه پایان راه برای پیوستن به رئال مادرید بود. با این حال، شایعات انتقال به اسپانیا بار دیگر در هفته های اخیر، به ویژه پس از اقدامات مهاجم در جام جهانی فوتبال، مطرح شده است.

با این حال، رئال مادرید در انکار هرگونه ارتباط با این بازیکن فرانسوی قاطعانه عمل کرده است، زیرا ظاهرا آنها به جای اتکا به بازار، بر ارتقای وضعیت ستاره های فعلی خود مانند وینیسیوس جونیور و رودریگو تمرکز کرده اند.

با این حال، توماس گونزالس مارتین، روزنامه نگار در گفت و گو با برنابئو دیجیتال، پیشنهاد کرده است که رئال مادرید ممکن است در را برای انتقال احتمالی امباپه باز کند. آنها در واقع آماده هستند تا مذاکرات با PSG را برای بازیکن فرانسوی از سر بگیرند، اگر بازیکن شخصاً درخواست انتقال را به باشگاه خود ارائه دهد.

سرخپوشان همچنین از مهاجم می خواهند تا در صورت از سرگیری مذاکرات، به پی اس جی از تمایل خود برای پیوستن به رئال مادرید اطلاع دهد. به نظر می رسد غول های اسپانیایی قصد ندارند حماسه نقل و انتقالات یک ماهه تابستان را تکرار کنند، زمانی که مهاجم در آخرین لحظه نظر خود را تغییر داد.

راه برای رئال مادرید تا آنجا که به تمایل آنها برای جذب امباپه مربوط می شود، کاملاً روشن نیست. برای مثال، این مهاجم قراردادی با PSG دارد که تا سال 2025 منقضی نمی شود.

ناگفته نماند، قهرمان فرانسه به ستاره سابق آ اس موناکو حق بیمه پرداخت می کند که گفته می شود حدود 100 میلیون یورو ارزش دارد. تطبیق چنین دستمزدی می تواند ساختار دستمزد رئال مادرید را بشکند و در نتیجه این بازیکن فرانسوی را برای باشگاه غیرقابل تحمل کند.

با در نظر گرفتن این موضوع، شاید منصفانه باشد که در حال حاضر هرگونه احتمال انتقال امباپه به سانتیاگو برنابئو را رد کنیم.

گزارش: هستی رفیعی