شنبه هشتم اردیبهشت ماه

پیروزی شیرین سپاهان با مربی انزلی

هفته دهم لیگ برتر فوتبال بانوان با پیروزی شیرین شاگردان مریم ایران دوست همراه شد.

به گزارش پایگاه خبری البرز ورزشی: تیم سپاهان با این پیروزی درواقع شکست دور رفت را جبران کرد تا برای مدعیان خط و نشان بکشد.

دیدار رفت دو تیم در اصفهان با نتیجه ۲ بر صفر به سود سیرجانی‌ها به پایان رسیده بود و سپاهانی‌ها مصمم به جبران نتیجه بودند تا فاصله خود با دو تیم دیگر بالای جدول یعنی شهرداری سیرجان و خاتون بم را کاهش دهند.

سپاهان برای این دیدار زهره کودایی، افسانه اقبال، الهام فرهمند، کوثر کمالی، ملیکا محمدی، زهرا علیزاده، ثنا صادقی، فاطمه عادلی، مرضیه نیکخواه، هاجر دباغی و مینا داوودی را در ترکیب سپاهان قرار داده بود.

در حالی که بازی در نیمه نخست با تساوی دنبال می‌شد اما در وقت‌های اضافی این نیمه شهرداری سیرجان توسط فاطمه امینه به گل رسید تا طلایی‌پوشان با شکست به رختکن بروند.

در شروع نیمه دوم اما سپاهان خیلی زود و توسط ثنا صادقی به گل تساوی دست پیدا کرد؛ در ادامه ملیکا متولی موفق شد برای دومین‌بار شهرداری سیرجان را در این دیدار از سپاهان پیش بیندازد.

شاگردان ایراندوست در سپاهان تلاش زیادی برای جبران گل خورده کردند و در نهایت یک بار در دقیقه ۸۵ و بار دیگر در دقیقه ۹۰ توسط ثنا صادقی به گل رسیدند تا در نهایت با نتیجه ۳ بر ۲ از سد شهرداری سیرجان عبور کنند.

به این ترتیب سپاهان با این پیروزی ۲۴ امتیازی شد و در رده سوم جدول باقی ماند؛ شهرداری سیرجان نیز با ۲۵ امتیاز به رده دوم جدول سقوط کرد، شهرداری بم با ۲۸ امتیاز صدرنشین لیگ برتر فوتبال بانوان است.