پنجشنبه بیستم اردیبهشت ماه
بسکتبال باشگاه های غرب آسیا

شهرداری گرگان می تواند اگر...

بسکتبال ایران به یک پیروزی روحیه بخش نیاز دارد تا از وضعیت ناامیدی کنونی به آینده امیدوار شود.

آیا تیم شهرداری گرگان می تواند فردا این خواسته را بر آورده سازد؟

تیم شهرداری گرگان در سومین دیدار خود در چارچوب بسکتبال باشگاه های غرب آسیا میزبان نفت عراق خواهد بود. عراقی ها در گذشته صاحب بسکتبال معتبری بودند اما بعد از افت چند ساله این بار با دست پر به میدان آمده اند. نفت عراق که با دو پیروزی خود را بالا کشیده است فردا با در اختیار داشتن دو بازیکن خوب  خارجی حریفی سرسخت برای شهرداری خواهد بود. در این تیم ادگارسوسا با تاثیر گذاری عالی و مهارت به سزا در ارائه ی پاس گل پر امتیاز ترین بازیکن گروه است که 35.5 به نام خود ثبت کرده است. او و آنتو ویگنز باید مهار شوند تا از قدرت مانور این دو بازیکن کاسته شود.

عنایت آتشی کارشناس بسکتبال در این باره به البرز ورزشی می گوید: بدون تردید نفتچی ها نیز به فکر مهار پری پتی و بهنام یخچالی خواهند بود، بنابراین دفاع در منطقه زون برای هر دو تیم اهمیت به سزایی دارد. کاش این مسابقه در گرگان برگزار می شد چرا که حضور تماشاگران پر تعداد در این شهر می توانست روحیه مضاعفی را به شهرداری چی ها بدهد.

به هر روی شهرداری گرگان و در پی این تیم ذوی آهن اصفهان باید بتوانند از اعتبار بسکتبال ایران دفاع کنند شهرداری اگر از این مرحله سخت بگذرد حتی می تواند یکی از مدعیان برتری باشند.

گزارش: ج - دوستدار