پنجشنبه بیستم اردیبهشت ماه
گذری بر دنیای توپ و سبد

میلر مرد 15 امتیاز کنتاکی

ببر ها به کسب پیروزی های متوالی بسیار نزدیک شده بودند، اما آنها به اولین تیمی رسیدند که در نزدیک به دو سال اخیر کنتاکی را در لکسینگتون شکست دادند زیرا Wildcats با نتیجه 74-71 در Rupp Arena پیروز شد.

LSU در فصل اول مت مک ماهون با شکست به 12-2 (1-1 SEC) سقوط کرد، نیمه اول به نظر می رسید این تیم برای یک پایان هیجان انگیز آماده می شود. هر دو تیم در نیمه اول با برتری 42-38 کنتاکی به رختکن رسیدند. با این حال، تیم جان کالیپاری(مربی) کنترل بازی دوم را در دست گرفت و با نتیجه 60-50 با نتیجه  پیش افتاد.

ببر ها در دقایق پایانی چندین بار آن را به یک نقطه کاهش دادند. به نظر می رسید کنتاکی با یک سطل(توپ درون حلقه) آن را کنار بگذارد تا در فاصله 29 ثانیه ای بازی، به 4 صعود کند، اما خطای تصادفی روی یک ضربه سه امتیازی به کم هیز فرصت بزرگی در خط پرتاب داد.

او از این مزیت استفاده کرد و هر سه ضربه را زد و پس از خطا در کنتاکی و فرستادن جیکوب تاپین به خط، ببر ها در سه ثانیه مانده به پایان توپ را سه بار پایین آوردند. با این حال، یک بازی ضعیف که منجر به شوت سه امتیازی کی جی ویلیامز شد، درواقع از همان ابتدا محکوم به شکست بود زیرا کنتاکی فرار بزرگی را آغاز کرد.

با وجود از دست دادن یک شوت سخت در پایان، این بازی هنوز هم بازی خوبی از سوی ویلیامز بود که با 23 امتیاز بالاترین تیم را به پایان رساند. آدام میلر (15 امتیاز)، تری هانیبال (12) و هیز (11) همگی دو رقمی شدند.با این حال، LSU در نهایت نتوانست به اندازه کافی دفاعی انجام دهد.

اسکار تشیبوه، یکی از بهترین بازیکنان بسکتبال کالج، که 19 امتیاز با 16 ریباند به دست آورد، تحت سلطه آن بود. تاپین نیز با 21 امتیاز در صدر این تیم قرار گرفت.

این یک نتیجه ناامیدکننده بود که می‌توانست برای این برنامه در سال اول مک ماهون بسیار مهم باشد، اما ببر ها زمان زیادی برای فکر کردن در مورد آن ندارند، زیرا شنبه در جاده دشوار تگزاس برای A&M دارند.

برگردان: هستی رفیعی