پنجشنبه بیستم اردیبهشت ماه

جوکار: همدان دوباره به روزهای اوج برمی گردد

مربی تیم ملی کشتی آزاد کشور گفت: حمایت استاندار محترم همدان از ورزش کشتی نوید بازگشت این استان به روزهای اوج را دارد.

جوکار روز گذشته به خبرنگار خبرگزاری البرز ورزشی در همدان اظهار داشت: که کشتی همدان برای بازگشت به روزهای طلایی خود و تصاحب دوبنده های تیم ملی و کسب سهمیه های المپیک و جهانی نیاز به حمایت همه جانبه دارد و رویکرد حمایتی استاندار گام مهم در تحقق این هدف است.
وی اضافه کرد: کشتی همدان در سال های اخیر از تیم ملی و مسابقات مهم بین المللی به دور بوده و نباید این رویه ادامه یابد چرا که این استان پیشینه طلایی در این رشته ورزشی داشته است.
این مربی اهل شهرستان ملایر بیان کرد: این حمایت ها قطع به یقین تاثیر مستقیم در موفقیت کشتی همدان در عرصه های ملی و بین المللی دارد و می توانیم به آینده بیشتر خوشبین باشیم.
نایب رییس هیات کشتی همدان، کسب سهمیه در المپیک ۲۰۲۴ را هدف اصلی کشتی این استان دانست و گفت: برای رسیدن به این هدف مهم نیاز به همدلی و اتحاد مجموعه استان داریم.
جوکار اظهار داشت: اعلام حمایت استاندار همدان باعث شده تا خانواده بزرگ کشتی استان انگیزه مضاعف برای ادامه فعالیت و کسب موفقیت داشته باشد.
مربی تیم ملی کشتی کشورمان حضور نداشتن نماینده همدان در ترکیب تیم ملی را ناراحت کننده دانست و گفت: کشتی همدان روزگاری قطب اصلی کشور بود اما از این شرایط فاصله گرفت و نیاز به جبران دارد.
استاندار همدان روز گذشته اعلام کرد حمایت همه جانبه از کشتی استان خواهد داشت که این حمایت موجی از شور و انگیزه را در بین خانواده کشتی استان ایجاد کرده است.