پنجشنبه بیستم اردیبهشت ماه
شایعه در امارات

مجیدی سرمربی تیم ملی ایران می شود!

درحالی که هنوز هیات رئیسه فدراسیون فوتبال و کمیته فنی این ورزش نام جایگزین کی روش را در تیم ملی فوتبال اعلام نکرده اند اما اخبار داخلی حکایت از حضور مربی وطنی روی نیمکت تین ملی دارد.

به گزارش پایگاه خبری البرز ورزشی: در افوای عمومی بیشتر از امیر قلعه نویی به عنوان سرمربی آینده تیم ملی نام برده می شود اما یک روزنامه اماراتی خبر دیگری را منتشر کرده است، هرچند که در روزهای پایانی جام جهانی قطر از فرهاد مجیدی به عنوان یکی از گزینه های هدایت تیم ملی یاد شده است اما روزنامه الخلیج می نویسند: فرهاد مجیدی به نیمکت تیم ملی ایران نزدیک شده است و سپس به کارنامه مجیدی اشاره می کند. "کار خود را در مربیگری در فوتبال ایران با قدرت آغاز کرد و توانست استقلال را به قهرمانی در لیگ برتر ایران برساند و رکوردهای خاصی را به نام خود به ثبت رساند. مجیدی شروع بسیار خوبی هم با اتحاد کلباء در لیگ امارات داشت هرچند که تیم او در دیدارهای اخیر افت کرده است و متحمل سه شکست پیاپی شده است".

هنوز نه کارلوس کی‌روش و نه فدراسیون فوتبال ایران موضعگیری نهایی خود را درباره ادامه و قطع همکاری اعلام نکرده‌اند. در روزهای اخیر بیشتر روزنامه‌های قطری و عربی از مذاکره فدراسیون فوتبال قطر با کارلوس کی‌روش نوشتند و به نظر می‌رسد که بحث حضور این مربی پرتغالی در قطر جدی است.