پنجشنبه بیستم اردیبهشت ماه
بازتاب شگفت انگیز ترین نقل و انتقالات تاریخ

رونالدو: بازیکنی منحصر به فرد هستم

النصر از کریستیانو رونالدو رونمایی کرد: این قرارداد منحصر به فرد است، اما من منحصر به فرد هستم.

کریستیانو رونالدو روز سه شنبه به طور رسمی توسط النصر به عنوان خرید جدید فوق ستاره باشگاه عربستان سعودی معرفی شد و گفت: که چندین پیشنهاد از اروپا و آمریکای شمالی را رد کرده است.

مهاجم سابق منچستریونایتد، رئال مادرید و یوونتوس قراردادی دو و نیم ساله برای بازی در لیگ برتر عربستان در یکی از شگفت انگیزترین نقل و انتقالات تاریخ اخیر امضا کرد. رونالدو که پنج جایزه توپ طلا و پنج عنوان قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا را کسب کرده است، برای اولین بار خارج از اروپا بازی خواهد کرد.

"من بسیار مفتخرم که این تصمیم بزرگ را در زندگی ام گرفتم. در اروپا کار من تمام شده است. چون تاکنون همه چیز را برده ام و برای مهم ترین باشگاه های اروپا بازی کردم، حضور در عربستان یک چالش جدید است."

قرار بود این بازیکن پرتغالی بعداً در پارک 25000 نفری Mrsool در ریاض به هواداران معرفی شود، که پس از توافق با قراردادی به ارزش 200 میلیون یورو (177 میلیون پوند) در سال پس از درج قرارداد های تجاری، به خانه جدید او تبدیل خواهد شد. پردرآمدترین فوتبالیست تاریخ گفت: "من یک بازیکن منحصر به فرد هستم. من تمام رکوردها را در آنجا شکستم. می خواهم چند رکورد دیگر را اینجا رقم بزنم. این قرارداد منحصر به فرد است. من واقعاً نگران حرف مردم نیستم، واقعاً خوشحالم که اینجا هستم. من می دانم که لیگ بسیار رقابتی است، بازی های زیادی دیده ام و آماده هستم که به فوتبال ادامه دهم."

رونالدو اضافه کرد: که پیشنهادهای دیگر تیم های مختلف در سراسر جهان را رد کرده است. هیچ‌کس این را نمی‌داند، اما من فرصت‌های زیادی در اروپا، برزیل، استرالیا، آمریکا، پرتغال داشتم، باشگاه‌های زیادی برای جذب من تلاش کردند. ولی قولم را به النصر دادم، می خواهم دید متفاوتی از این کشور و فوتبال ارائه کنم. به همین دلیل از این فرصت استفاده کردم.

هیجان در طول روز قبل از معرفی رونالدو ایجاد شد و هواداران زودتر راهی استادیوم شدند. صفحه های ویدئویی بزرگ روی دیوارهای بیرونی زمین او را در پیراهن زرد و آبی النصر نشان می داد. قرارداد بازیکن 37 ساله پرتغالی با یونایتد در ماه نوامبر پس از انجام یک مصاحبه تلویزیونی انفجاری که در آن از سرمربی، اریک تن هاگ، و مالکان باشگاه، خانواده گلیزر انتقاد کرد، فسخ شد.

او پس از کسب هفت قهرمانی داخلی در انگلیس، اسپانیا و ایتالیا، به دنبال کسب عنوان قهرمانی لیگ در چهارمین کشور مختلف خواهد بود. النصر روز پنجشنبه با الطایی بازی می کند، اما مشخص نیست که آیا رونالدو به این زودی پس از تکمیل انتقال خود اولین بازی خود را انجام خواهد داد.

برگردان: هستی رفیعی