پنجشنبه بیستم اردیبهشت ماه

عاشوری: عبدی را بر مغانلو ترجیح می دهم

آل کثیر چرخ های پرسپولیس را روان خواهد کرد.

محسن عاشوری هافبک سابق تیم پرسپولیس در خصوص وضعیت فعلی تیم پرسپولیس و بازی این تیم مقابل نساجی می گوید: خوشبختانه تیم پرسپولیس در شرایط کنونی به لحاظ روحی و کسب آمادگی و شرایط در جدول بهترین وضعیت را دارد.

البته کمبود مهاچم گلزن در این تیم احساس می شود اما از آنجا که گل محمدی بار سنگین گلزنی را بر دوش وینگر ها قرار داده است فعلا این مشکل به چشم نمی آید.

عاشوری در خصوص بازگشت آل کثیر به پرسپولیس گفت: آل کثیر از خانواده پرسپولیس است و قطعا حضور او در خط حمله چرخ های پرسپولیس را روان خواهد کرد. او مهاجمی نا آرام بوده و از قدرت دوندگی بالایی برخوردار است همین دوندگی به وی کمک می کند تا در نقاط کور خط دفاع حریف جاگیری داشته باشد.

عاشوری در خصوص جا به جایی عبدی با مغانلو گفت: به شخصه من عبدی را بر مغانلو ترجیح می دهم. اگر عبدی اندکی بر حجم عضله های خود بیفزاید با توجه به سرعت بالا و هوش و ذکاوت مثال زدنی اش
که مدافعان را به راحتی دور می زند می تواند در آینده نزدیک به بازیکن تاثیر گذار در خط حمله تبدیل شود.

عاشوری در پایان به بازی پرسپولیس با نساجی اشاره داشت وگفت: وجود مطهری به عنوان مربی در تیم نساجی اندکی کار را سخت خواهد کرد اما پرسپولیس از آوردگاهی مانند دیدار با مس رفسنجان دست خالی به تعطیلات نیم فصل لیگ نخواهد رفت.

گفت و گو: اکبر عزیزی