پنجشنبه بیستم اردیبهشت ماه

کلانتری؛ مازندران میزبان جام جهانی پرورش اندام

مسابقات جهانی پرورش اندام را در استان مازندران برگزار خواهد شد.

نقی کلانتری رئیس هیات پرورش اندام استان مازندران در همین رابطه به خبرنگار خبرگزاری البرز ورزشی گفت: این مسابقات در تقویم فدراسیون جهانی تحت عنوان جام مستر یونیورس قرار دارد و سالی یک بار در کشور های مختلف برگزار می شود و امسال در ایران و به میزبانی استان مازندران و شهر رامسر برگزار خواهد شد.

وی افزود: مسئولین استان خصوصا شخص استاندار عنایت ویژه ای نسبت به برگزاری مسابقات مدکور داشته اند و قرار است این دوره از رقابت ها با حضور بیش از ۳۰ کشور خارجی و با کیفیت بالا برگزار شود. این مسابقات جهانی که در تقویم 2023 رقابت های پرورش اندام قرار دارد برای  اولین بار به کشور ایران داده شده است پیشنهاد ما در فدراسیون پرورش اندام مبنی بر میزبانی بود و خوشبختانه اداره کل ورزش و جوانان و فدراسیون نیز حمایت خود را از میزبانی ما در مازندران قبول کرده اند.

کلانتری ادامه داد: مسابقات در پنج رشته آقایان شامل پرورش اندام قویترین مردان جهان، مچ اندازی فیتنس چلنچ و ددلیفت و در بخش خانم ها نیز در رشته های ددلیفت، مچ اندازی و فیتنس برگزار خواهد شد.

رییس هیات پرورش اندام استان مازندران در پایان تصریح کرد: تلاش خواهیم کرد میزبان خوبی برای تیم های شرکت کننده در مسابقات جهانی پرورش اندام باشیم. و از همینجا از همکاری و حمایت ویژه جناب آقای دکتر نصیرزاده ریاست فدراسیون، استاندار ورزش دوست مازندران و مدیرکل ورزش و جوانان استان تشکر و قدردانی می کنم.

گفت و گو: احمد دباغ