پنجشنبه بیستم اردیبهشت ماه
چرا حال پسران آبی خوب نیست؟

استقلال به جراحی نیاز جدی دارد!

استقلال در دو سه بازی اخیر در برابر رقبا ضعیف و ناهماهنگ ظاهر شد و در مصاف با تراکتور نشانی از گذشته نداشت!

دیران باشگاه باید سریعا این وضعیت را سر و سامان داده و نظارت بیشتری بر عملکرد کادر فنی و بازیکنان داشته باشند!

تساوی با مس در تهران و باخت به تراکتور در تبریز حسابی هواداران را آزار داد و مسئولان را به فراست انداخت. گفته شده هیات مدیره در اولین فرصت عملکرد ناکافی کادر فنی و بازیکنان را مورد بررسی قرار خواهد داد. به نظر می رسد تمرینات استقلالی ها منظم و طبق خواسته ساپینتو پیش نمی رود. زمین های نامناسب و آسیب دیدگی بازیکنان کلیدی در خط دفاع بدجوری ذهن مربی خارجی تیم و دستیارانش را خراب کرده است.

یامگا، حردانی، قائدی،‌ مهدی پور و سلمانی افت چشمگیری داشته و تکاپوی گذشته را ندارند. حواشی دیگری مانند حضور دو نفر از بازیکنان در مهمانی پر سر و صدا در دماوند بد جوری خاطر هواداران را مکدر کرد.

خیلی ها با ما تماس گرفته و از بی تفاوتی بازیکنان تیمشان گلایه مند بودند و از کادر سرپرستی و مدیریت باشگاه انتظار جدیت و مراقبت در رفت و آمد بازیکنان داشتند. به هر حال نمایش دور از انتظار بازیکنان و افول نسبی تیم را باید به طور دقیق بررسی کرد.

شاید تقویت کادر فنی و تغییر سرپرست و دادن اولتیماتوم به بازیکنان خاطی و بی انگیزه یک نیاز جدی تلقی شود، تا آبی ها از این بحران خارج شوند.

این شوک در آستانه دیدار حذفی و مصاف مجدد با تراکتور باید به فوریت اجرا شود. یقینا در دور برگشت لیگ و فصل نقل و انتقالات تیم استقلال نیاز به ترمیم، تقویت، جراحی و بازسازی دارد.

فتح الله زاده لازم است با دخالت و نظارت دقیق بر این موضوعات، مدیریت درستی اعمال کند و اجازه ندهد برخی افراد سود جو و منفعت طلب تیم را به حاشیه برده و زمینه ساز بحران جدی در باشگاه شوند.

تحریریه البرز ورزشی