پنجشنبه بیستم اردیبهشت ماه
مشکل جدید رونالدو در ریاض

سعودی ها چشم خود را بسته اند!

کریستیانو رونالدو و جورجینا رودریگز با وجود قوانین سختگیرانه این کشور که زوج های مجرد را از زندگی مشترک منع می کند، می توانند با هم در عربستان سعودی زندگی کنند.

کریستیانو رونالدو و جورجینا رودریگز، علی رغم قوانین این کشور که زوج ‌های مجرد را از انجام این کار منع می‌کند، اجازه زندگی مشترک در عربستان سعودی را خواهند داشت.

این بازیکن 37 ساله اوایل این هفته برای رونمایی از پیراهن النصر به تن کرد، زیرا پول کلان او در مراسم رونمایی، جمعیت زیادی را به همراه داشت. او به همراه شریک دیرینه اش جورجینا و فرزندانشان در زمین مسابقه در پارک مرسول همراه شد.

رونالدو هرگز ازدواج نکرده است، که به نظر می‌رسد با قوانین عربستان سعودی که زندگی مشترک بدون قرارداد ازدواج را ممنوع می‌کند، مشکلی برای او و رودریگز ایجاد می‌کند. با این حال، وکلای سعودی به خبرگزاری بین المللی اسپانیایی EFE گفته اند که مقامات چشم خود را بر روی این زوج فوق ستاره که با هم زندگی می کنند می بندند.

یک وکیل ناشناس به EFE گفت: اگرچه قوانین پادشاهی هنوز هم زندگی مشترک بدون قرارداد ازدواج را ممنوع می کند، مقامات اخیراً چشمان خود را می بندند و دیگر کسی را تحت تعقیب قرار نمی دهند. اگرچه این قوانین زمانی که مشکل یا جرمی وجود دارد استفاده می شود.

یکی دیگر از وکیل دادگستری افزود: امروزه مقامات سعودی دیگر در این موضوع، برای مهاجران دخالت نمی کنند، هرچند قانون زندگی مشترک بدون ازدواج را ممنوع کرده است.

رودریگز که مادر دو فرزند رونالدو است، با وجود این کمک هزینه ها، همچنان برای زندگی در این کشور خلیج فارس به ویزا نیاز دارد زیرا به طور خودکار از طریق ازدواج تابعیت دریافت نمی کند.

این مدل آرژانتینی - اسپانیایی در بیشتر دوران اخیر خود در کنار رونالدو بوده است و اخیرا در جام جهانی خبرساز شده است. رودریگز فرناندو سانتوس، سرمربی پرتغال را به خاطر کنار گذاشتن شریک زندگی خود پس از یک کمپین ناامیدکننده مرحله گروهی در قطر مورد انتقاد قرار داد و پیام‌هایی را در حساب اینستاگرام خود منتشر کرد.

برگردان: هستی رفیعی