پنجشنبه بیستم اردیبهشت ماه

کوتاه از فوتبال...کوتاه از فوتبال

بازار رفت و آمد ها در فوتبال به روز های هیجانی و اوج خود نزدیک می شود. در این رهگذر نگاهی به این جا به جایی ها انداخته ایم که می خوانید.

به گزارش پایگاه خبری البرز ورزشی:
* بعد از برکناری شهره موسوی از هیات رئیسه فدراسیون فوتبال اکنون گلاره ناظمی داور زن فوتبال این شانس را پیدا کرده تا صندلی خالی در هیات رئیسه را پر کند.
* علی کفاشیان رییس سابق فدراسیون فوتبال در تازه ترین اظهار نظر خود اعلام کرد: تیم ملی فوتبال نیاز به تحول و خون جدید دارد. باید مربی جدید را به کار گرفت.
* در خصوص بود و نبود ساپینتو در استقلال آخرین خبر حکایت از آن دارد که وی با توجه به مخالفت برخی از اعضای هیات مدیره فعلا برای چند بازی در کنار استقلال ماندگار شده است
* روز دوشنبه دادگاه فوتبال با احضار مهدی ترابی و موسوی از نساجی در مورد این دو تصمیم گیری خواهد کرد. این دو بازیکن فعلا به صورت موقت محروم شده اند.
* احتمال جدایی سیامک نعمتی وینگر تیم پرسپولیس از این تیم در نیم فصل قابل پیش بینی است شاید او مسافر تیم فولاد شود.
* گرشاسبی مدیر عامل مستعفی باشگاه فولاد پس از کناره گیری از این مسیولیت دلیل کناره گیری اش را دخالت بی مورد بالا دستی های و اعضای هیات مدیره باشگاه دانست.
* رییکاردو آلوز ستاره تیم تراکتور که مورد توجه پرسپولیس و استقلال قرار گرفته جواب رد بر سینه تیم های تهرانی زد.

* اعضای تیم پرسپولیس قبل از دیدار با نساجی توسط یکی از هواداران خود که مقیم امارات است و یک صرافی معتبر را در اختیار دارد به مبلغ هر نفر 150 دلار شارژ مالی شدند.