پنجشنبه بیستم اردیبهشت ماه
فقط نظارت بر جوانان

نهرودی: استکی عزیز بوکس است

" فراموش نکنیم که ما همه برای وصل کردن آمده ایم، بوکس به همه خبرگان و دلسوزان این ورزش نیاز دارد".

جامعه بوکس ایران بر این باور هستند که در دوران جدید باید از حسینی سرپرست جدید که از جنس بوکس است حمایت کنند اما هنوز آغاز نشده ساز مخالفت را کوک کرده اند از جمله انتخاب حسینقلی نهرودی به عنوان سرمربی تیم ملی که مورد انتقاد برخی ها قرار گرفته است.

نهرودی در گفت و گو با البرز ورزشی در واکنش به این اتنخابات گفت: کار من فقط نظارت است و امور میدانی و تمریناتی دربست در اختیار مربیان جوان خواهد بود. البته اگر آقای استکی در جلسه اخیر کمیته فنی حضور پیدا می کرد بدون تردید به عنوان سرمربی تیم ملی انتخاب می شد اما نمی دانم چرا غیبت کرده است. آقای استکی عزیز بوکس است و ما به هیچ وجه او را از دست نخواهیم داد.

در زمان مربیگری ایشان بوکس ایران به یک مدال ارزشمند برنز جهانی دست پیدا کرد. قرار نیست که آمدن گروه جدید منجر به رفتن گروهی دیگر شود حالا مسئولیت کار را به دوش من انداختنن و قرار نیست دستکش بوکس در دست بگیرم و در رینگ مسابقه بدهم.

نهرودی اضافه کرد: برای مرحله اول تمرینات تیم ملی 18 نفر از مربیان و کارشناسان بوکس را دعوت به همکاری کرده در این فراخوانی به صورت دوره ای خواهد و کمیته فنی بر همه چیر نظارت خواهد کرد و آقای مهندس موسوی عضو سابق تیم ملی بوکس و دارنده مدال برنز 98 جهانی در کشور چین سمت مدیریتی تیم های ملی را بر عهده خواهد داشت من هم تجربیات 60 ساله را در اختیار این ورزش و جوانان خواهم گذاشت دیشب با آقای استکی صحبت کرده ام و ایشان به من قول همکاری داد.

گفت و گو: عباس اسماعیلی