پنجشنبه بیستم اردیبهشت ماه

سلیمانی: نگران مربی والیبال نشسته نباشیم

کاپیتان سابق تیم ملی والیبال نشسته ایران به برخی نگرانی های به وجود آمده درباره کادر فنی تیم ملی جانبازان و معلولان واکنش نشان داد.

مجید سلیمانی که از بهترین بازیکنان جهان در این رشته بود به البرز ورزشی گفت: دوستان نگران نباشند چون هادی رضایی را کنار نمی گذارند پی در دو المپیک نتیجه نگرفته بود باز سرمربی تیم ملی باقی ماند الان که تیم ما با مربیگری ایشان قهر مان پارالمپیک و جهان شده به هیچ وجه کنار نمی رود به خصوص که یک سری ارتباطات جای او را محکم می سازد.

این را اضافه کنم که با بالا رفتن سن بازیکنان که بیشتر آنها به مرز چهل سالگی رسیده اند بازیکنان جایگزین هم تراز نداریم و این یک زنگ خطر جدی است البته آقای خلف زاده تلاش می کند در تیم جوانان بازیکنانی را بسازد ولی هیچکدام نمی توانند جای بیگدلی و علیپوریان و دیگران را پر کنند. تنها راه چاره این است که وزارت ورزش و کمیته ملی پار المپیک دغدغه های ملی ستاره های کنونی را بر طرف سازند تا بتوانند همچنان تیم ملی را در بازی های پاریس همراهی کنند.

سلیمانی در پاسخ به پرسش ما مبنی بر اینکه اگر هادی رضایی از تیم ملی برود مربی جایگزین خواهیم داشت می گوید: جلیل اینری و محمد رحیمی توانایی لازمه دارند و دستیاران آقای رضایی هم خوب هستند، به هر روی با توجه به اینکه اوکراین والیبال خیز تازه درگیر جنگ شده و بازیکنان معلول خواهد داشت و نیز برنامه ریزی های برزیل، روسیه و بوسنی کار والیبال نشسته ما بسیار دشوار تر خواهد شد.

گفت و گو: جمشید حمیدی