پنجشنبه بیستم اردیبهشت ماه
رد پیشنهاد قطر و امارات

استکی: هدف برکناری من بود

" هیچکس از بیکاری خوشش نمی آید اما وقتی استقلال آدم زیر سوال برود بهتر است که کنار بنشیند.. "

علیرضا استکی سرمربی سابق تیم ملی بوکس با بیان مطلب فوق افزود: کمیته فنی که در فدراسیون بوکس تشکیل داده کمیته برکناری علی استکی بود و هدفی غیر از این نداشت ولی من برای آقای نهرودی آرزوی موفقیت می کنم و امیدوار هستم که نتیجه ای را که من در سال ها کسب کرده بودم تکرار کند.

استکی اضافه می کند: اینکه موفق بودم یا نبودم آینده معلوم می کند ولی فردی نیستم که دیگران برای من تصمیم بگیرند. در فدراسیون بوکس فقط با رئیس فدراسیون کار می کردم و اجازه دخالت را به هیچکس نمی دادم. اینکه آقای نهرودی گفته است که باید به بوکس برگردم بفرمایند چه کار می توانم در این تشکیلات انجام دهم، چایی بدهم یا کف سالن را تی بکشم؟!

از نگاه من گل و بلبل همه در فدراسیون جمع شده اند و به حتم می توانند کار فدراسیون را به پیش ببرند، باور کنید راحت شدم می توانم درکنار سالنی که دارم آموزش بدهم و به زندگی خود نیز بپردازم.

استکی سرمربی سابق تیم ملی بوکس در پاسخ به پرسش البرز ورزشی که گویا از کشور های خارجی پیشنهاد داشته اید گفت: از عمان و قطر با من صحبت های ابتدایی را کرده بودند اما من فرزند ایران هستم و هیچ جا نمی روم ولی امیدوار هستم که این کمیته فنی که علم کرده اند فرمالیته نباشد.

گفت و گو: عباس اسماعیلی