پنجشنبه بیستم اردیبهشت ماه
پرسپوليس و استقلال تا مرز نابودي

بخوانيد ورشكستگي...

يك قدم بيشتر فاصله ندارند. چون قرار است ته مانده سهام آنها به صورت بلوكي (٥١ يا سه مرحله١٧٪؜ تقسيطي) واگذار شود!؟

اينكه خريداران بلوك چه شركت ها يا اشخاص حقيقي باشند فعلا مورد بحث نيست. سوال اين است، تكليف آن بخش از سهامي كه به مردم، بخوانيم طرفداران عرضه شد به كجا انجاميد؟ چه ميزان سهام آنها رشد داشت؟ عايدي آنها از ميزان سرمايه گذاري چه بود؟

چرا صادقانه با مردم و سهامداران صحبت نمي كنيد؟ يادتان هست! از روزي که بحث واگذاري اين دو تيم مطرح شد، چقدر به لحاظ كارشناسي داد و فغان كرديم كه نحوه واگذاري و قيمت گذاري ايراد دارد؟!

به یاد می آورید چقدر نوشتم و در برنامه هاي مختلف تاكيد كردم زير ساخت هاي خصوصي سازي و ايضا منابع در آمدي در فوتبال شفاف نيست؟!

چقدر گفتیم راه فرار از خط و نشان هاي فيفا و كنفدراسيون چنين روشي نيست؟! يادتان هست گفتیم ترك فعل از قوانين مجلس در ممنوعيت هزينه كرد دستگاه هاي دولتي در ورزش حرفه اي بسيار ارزشمند تر است تا اين روش واگذاري؟!

در خبرها آمده سازمان خصوصي مدعي شده مدير وقت يكي از دو باشگاه ها به منابع بورسي دست درازي كرده است..!

تو خود بخوان حديث مفصل از اين مجمل كه اگر سهام سرخابي ها بلوكي واگذار شود چه سو استفاده هایی صورت می گيرد..! به راستي پنجره ها بسته شود كدام درب باز مي شود؟

چشم سلطان كه با برنج باز شده، به يقين در ٧٧ سالگي باز تر هم مي شود! چون اين بار هم قرار است پا به پاي رئيس سازمان خصوصي سازي حركت كند تا بلوك هم خريدار پيدا كند؟

نویسنده: مجید سعیدی