پنجشنبه بیستم اردیبهشت ماه
سقوط استقلال به لیگ دست یک؟!

فتح اله زاده صدای زنگ خطر را شنید

شرایط در باشگاه و تیم استقلال چندان مساعد نیست.

از یک سو نتایج ضعیف این تیم و از سوی دیگر فشار فیفا بابت پرداخت طلب استراماچونی شرایط حادی را رقم زده است.

چنانچه تاخیر در عدم پرداخت طلب ماچونی صورت گیرد، سقوط به لیگ دسته اول و شاید هم دسته دوم قابل پیش بینی است. در جلسه روز گذشته اعضای هیات مدیره باشگاه استقلال این موارد بررسی شد.

شنیده ها حکایت از آن دارد که فتح اله زاده بیش از سایرین صدای زنگ خطر سقوط تیم استقلال را به دستجات پایین تر شنیده است.

از این روی اختیاراتی گرفت تا فراتر از حوزه مدیریت گام بردارد. او از این جهت بار دیگر نقش پیشقراول را به خود گرفت که راه و روش حل و فصل این مشکلات پیدا کرده و درجهت برطرف ساختن آن اقدام کند.

قرار است دکتر استقلال در اوایل هفته آینده سفری کوتاه مدت در حد یک تا دو روزه به امارات داشته باشد.

در این سفر مدیران حقوقی و یک از اعضای هیات مدیره او را همراهی خواهند کرد. دکتر استقلال تلاش دارد تا در دبی از طریق دوستانش راه و روش پرداختی طلب استراماچونی را از قوه به فعل درآورد.

دوستان صراف فتح اله زاده در دبی تلاش را به کار خواهند گرفت که طلب استراماچونی را یک جا و تمام کمال واریز کنند تا این دعوای جهانی ختم به خیر شود.

به احتمال فراوان این آخرین روش برای پرداختی مربی ایتالیایی به حساب خواهد آمد، البته پول استرا حاضر است و اینکه چگونه آماده شد داستان شنیدنی دارد که در بخش دوم گزارش ویژه به آن خواهیم پرداخت،

اما مشکل اینجاست که طریقه پرداخت و واریزی به دلیل تحریم ها فراهم نیست.

سفر فتح اله زاده به امارات به همین منظور است. البته در این سفر فتح اله زاده دو ماموریت را دنبال خواهد کرد، بخش دوم به استقلال پسا ساپینتو مربوط می شود.

گزارش: اکبر عزیزی