پنجشنبه بیستم اردیبهشت ماه
بازنشستگی و باقی قضایا...

پایان حضور طولانی علیپور در انجمن های ورزشی

علیپور از روز ۱۶ دی ماه عملا به صورت غیر قانونی در فدراسیون رفت و آمد دارد چرا که بانک مرکزی جلو حساب‌های فدراسیون را بسته و وی حق امضای هیچ سندی را ندارد.

به گزارش پایگاه خبری البرز ورزشی، به نقل از آوای ورزش: یکی از کارشناسان مطلع در وزارت ورزش گفت: علیپور یک دوره هم با استفاده از رانت در فدراسیون به ریاست رسید چون همان موقع نیز ابتدا به وی اجازه شرکت ندادند اما با تحمیل برخی افراد به فدراسیون انجمن ها و با شرایطی خاص علیپور مجوز گرفت تا در انتخابات باشد.

بر اساس اخبار رسیده دکتر سجادی که در سال ۱۳۸۹ بر اثر رفاقتی که با علیپور داشت طرح تشکیل فدراسیون انجمن ها را به دکتر سعیدلو ارائه کرد و با این کار لطف بزرگی در حق علیپور داشت اما گفته می شود علیپور بعد از رفتن سجادی از معاونت وزارت ورزش در همان سال ۹۱ رابطه اش را با سجادی به حداقل رساند و در حقیقت نوعی استفاده ابزاری از سجادی داشت مثل اغلب رفاقت هایی که با سایر افراد دارد.

با این وجود گویا سجادی در سه روز گذشته پاسخ تماس های علیپور را هم نداده است چون علاوه بر تمامی مواردی که بین این دو افتاده سجادی نمی تواند علیپور را از سایر بازنشسته ها استثنا کند و تمایلی هم برای ادامه ریاست ۱۴ ساله امپراطوری خودمختار علیپور در فدراسیون عریض و طویل و بدون خروجی انجمن ها ندارد.

فراری دادن بزرگانی مثل دکتر میرزاقابیک که انجمن راگبی را به استاندارد های جهانی رساند و سایر افراد کارکشته از نقاط منفی کارنامه علیپور طی سال های اخیر بوده است. هر چه هست دوره ریاست بازی برخی ها در فدراسیون‌ها رو به پایان است. عناوینی مثل نایب رئیسی آسیایی سپک تاکرا نیز مشکلی را حل نمی کند چون عبدالحلیم بن قادر دبیر کل سنگاپوری سپک تاکرا آسیا این عناوین را با ۱۰۰۰ دلار خیلی راحت به حراج می گذارد، دعوت از بن قادر که دو ماه پیش صورت گرفت در همین راستا بوده و تشکیلات جهانی و آسیایی سپک تاکرا سال هاست دست دو سه نفر سنگاپوری و مالزیایی است و گاهی یک کاپ هم در کینگز کاپ یا جام پادشاهی به ایران می دهند تا راه برای سرکیسه کردن کشورها باز باشد.

منتظریم تا ببینیم آیا بازهم بخاطر یک نفر قانون را دوباره خم می کنند یا علیپور هم باید مثل سایرین و مثل سلیمانی اسکواش و پوریای بدمبنتون خداحافظی کند .