پنجشنبه بیستم اردیبهشت ماه

اسد بیگی: خدا جای حق نشسته است

سرانجام بعد از شش ماه کش و قوس و شکایت تیم ذوب آهن از اسد بیگی بازیکن تیم پرسپولیس رای دادگاه به سود اسد بیگی صادر شد تا این بازیکن رسما به عضویت تیم پرسپولیس در آید.

در رابطه با این پرونده و طولانی شدن این پروسه اسد بیگی چنین گفت: واقعیت این است که من هیچگونه قرارداد مکتوب با تیم ذوب آهن امضا نکرده بودم. بین من و باشگاه ذوب آهن از طریق فضای مجازی توافقی حاصل شده بود ولی آنها از من شکایت کردند و تا بلاتکلیفی در زندگی ورزشی نقش ببندد.

اسد بیگی ادامه داد: با این حال با تماس با باشگاه ذوب آهن از آنها خواستم با توجه به اینکه شما در مدت دوسال حضور من در ذوب آهن تعهدات مالی خود را انجام نداده اید باز مایل به حل مسالمت آمیز مشکل فعلی هستم، آنها قبول نکردند و درخواستی ارائه دادند که اگر تمام زندگی ام را می فروختم نمی توانستم خواسته آنها را اجابت کنم.

اسد بیگی اضافه کرد: در خواست آنها 20 میلیارد تومان بود وقتی پیشنهاد آنها مطرح شد پاسخ دادم اجازه بدهید تا پرونده روال قانونی اش را طی کند. مسیر طی شدن پرونده روز به روز به نفع من تغییر می کرد و نگرانی ذوب آهنی دو چندان می شد. پیشنهاد دوم که مبلغ 5 میلیارد بود ارائه شد که باز زیر بار نرفتم و اعتقاد دارم که خدا جای حق نشسته است.

امروز شاهد صدور رای بر اساس عدالت هستیم. دادگاه فوتبال رای را به سود من صادر کرد تا زیاده خواهی ها به پایان رسید. باور کنید که حاضر بودم از دو سال طلب خود چشم پوشی کرده وحتی 20 درصد قرار داد خودم با پرسپولیس را به باشگاه ذوب آهن پرداخت کنم تا کار به شکایت و پرونده سازی کشیده نشود: اما وقتی زیاده خواهی مطرح شد من هم با توکل به خدا و گرفتن وکیل همه چیز را به دست قانون سپردم.

اکنون که رای دادگاه صادر شد تلاش می کنم که طلب دو ساله ام را از طریق قانونی از باشگاه ذوب آهن دریافت کنم. با دریافت رای دادگاه به آرامش رسیدم و اکنون فقط به پرسپولیس فکر می کنم. با پرسپولیس به قهرمانی فکر می کنم و با پرسپولیس آرزو های ورزشی ام تحقق خواهد بخشید.

البته از باشگاه ذوب آهن هم خاطرات خوبی همراه دارم اما بر خورد های برخی ها باعث می شود تا بحث جدایی و بحث دلخوری فراهم شده تا نام و برند باشگاه ها دچار خدشه شود.

گفت و گو: اکبر عزیزی