پنجشنبه بیستم اردیبهشت ماه

خوش شانسی پرسپولیس با خوش قولی اسپانسر

عملی شدن وعده اسپانسر باشگاه پرسپولیس باعث شد، آنها موفق به پرداخت بخشی از قرارداد ها شوند و بار این اقدام از اعتصاب احتمالی جلوگیری کردند.

باشگاه پرسپولیس روز گذشته 14 درصد از قرارداد بازیکنان و مربیانش را پرداخت کرد تا دریافتی آنها تقریبا به 50 درصد برسد. اتفاقی که اگر رخ نمی‌داد قطعا واکنش سرخپوشان را درپی داشت و حتی شایعه اعتصاب احتمالی آنها شنیده می‌شد. در این مورد باشگاه پرسپولیس باید از حامی مالی خود ایرانسل قدردان باشد که به‌ موقع به فریادشان رسید. اما مشکل بزرگ پرسپولیس در حال حاضر جورکردن دستمزد بازیکنان و مربیان خارجی است.

دستمزدی که باید تقریبا 10 روز پیش به خارجی‌ها پرداخت می‌شد که هنوز انجام نشده است. همزمانی آن با قسط اول طلب رادوشویچ که 250 هزار دلار است، باشگاه پرسپولیس را وارد چالش جدیدی کرده است. آن هم در شرایطی که قیمت دلار در چند روز اخیر به‌شدت نوسان داشته است.

شاید باید گفت پرسپولیس شانس آورد که یورگن لوکادیا چند هفته پیش از ایران رفت و قراردادش را هم فسخ کرد، در غیر این‌صورت اگر تا الان طلبش را نگرفته بود ساکت نمی‌نشست. بقیه نفرات خارجی باشگاه پرسپولیس چندان اهل اعتراض نیستند و حداقل تا الان واکنشی به عقب افتادن طلب‌شان نشان نداده‌اند.

در این میان هم شیخ دیاباته نیز اگر مصدوم نبود شاید اعتراض می‌کرد اما به‌خاطر شرایطی که دارد روی اعتراض کردن ندارد.

گزارش: نیلوفر مژدهی