پنجشنبه بیستم اردیبهشت ماه

وزنه برداری و اتفاقات جدید

در آستانه انتخابات فدراسیون وزنه‌برداری، خزانه دار و نایب رئیس بانوان فدراسیون همکاری خود را پایان دادند و فدراسیون با مسئول روابط بین الملل نیز قطع همکاری کرد.

به گزارش پایگاه خبری البرز ورزشی: سرپرست دبیری فدراسیون در این باره گفت: خزانه دار فدراسیون معاون منابع انسانی اداره کل ورزش و جوانان استان قزوین بود که به درخواست من به عنوان سرپرست خزانه داری فدراسیون وزنه‌برداری هم مشغول به کار شد. او از قزوین به استان البرز منتقل شد و به دلیل مشغله کاری نمی‌توانست خیلی در فدراسیون باشد.

مقامی در مورد پایان همکاری با مسئول روابط بین الملل فدراسیون نیز به ایسنا گفت: او بدون اطلاع دادن به فدراسیون رایزنی کرده بود و به عنوان داور در مسابقات قطر شرکت کرده بود. با توجه به اینکه فدراسیون اطلاع نداشت و به نوعی این کار تخلف محسوب می شود که یک نفر که در فدراسیون مسئولیت دارد، خودش بخواهد شخصا برای داوری در یک مسابقه اقدام کند. اگر قرار بود داوری از ایران اعزام شود حتما باید با نظر کمیته داوران و فدراسیون این اتفاق می‌افتاد. تصمیم گرفته شد که او به عنوان روابط بین الملل فدراسیون نباشد.

البرز ورزشی: متاسفانه اینگونه اتفاقات و برخی خودرایی ها و سواستفاده ها از موقعیت در فدراسیون ها کم نبوده نیستند و ما نمی دانیم که ناظران - بازرسان وزارت ورزش و کمیته ملی المیپک چگونه بر اوضاع جاری و ساری فدراسیون ها نظارت و دقت عمل دارند.