پنجشنبه بیستم اردیبهشت ماه

دو ماه پر ترافیک مجامع انتخاباتی فدراسیون ها

مدیرکل دفتر امور مشترک فدراسیون‌ها در گفت ‌و گو با پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان درخصوص تعیین و تکلیف فدراسیون‌هایی که با سرپرست اداره می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری البرز ورزشی، وی اظهار داشت: تلاش ما این است که تا پایان سال بتوانیم حداقل 10 مجمع انتخاباتی را برگزار کنیم و عموما انتخابات ما با توجه به ظرف مدت قانونی که وجود دارد در نیمه دوم بهمن‌ماه و اسفندماه برگزار خواهد شد.

آرش فرهادیان مدیرکل دفتر امور مشترک فدراسیون‌ها در گفت‌وگو با پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان درخصوص تعیین و تکلیف فدراسیون‌هایی که با سرپرست اداره می‌شود اظهار داشت: تلاش ما این است که تا پایان سال بتوانیم حداقل 10 مجمع انتخاباتی را برگزار کنیم و عموما انتخابات ما با توجه به ظرف مدت قانونی که وجود دارد در نیمه دوم بهمن‌ماه و اسفندماه برگزار خواهد شد.

وی افزود: بعضی از مجامع ما نیز با توجه به پایان یافتن مدت قانونی ریاست فدراسیون‌ها و همچنین اینکه برخی از فدراسیون‌ها نوپا هستند مثل فدراسیون آمادگی جسمانی و بادبانی، فرآیند قانونی تشکیل فدراسیون‌ ها درحال انجام است و به همین دلیل در سال جدید مجمع انتخاباتی آنها برگزار خواهد شد.