پنجشنبه بیستم اردیبهشت ماه

کوتاه از فوتبال...کوتاه از فوتبال

در دنیای توپ گرد فوتبال همیشه اخبار حاشیه ای جذاب و پر مخاطب دیده شده است، در اینجا اشاره ای به چند نمونه از آن را داریم.

به گزارش پایگاه خبری البرز ورزشی: 

* یحیی گل محمدی سرمربی تیم پرسپولیس در خصوص بازی تیمش مقابل ون اصفهان که فردا انجام خواهد شد گفت: بر خلاف شایعات با تمام نفرات به میدان خواهیم رفت چون جام حذفی برای ما مهم است.
* ساپینتو به مدیران باشگاه استقلال گفته است: اگر قرار است بحث قطع همکاری وجود داشته باشد قبل از آغاز نیم فصل دوم بازیها اطلاع رسانی شود.
* تیم استقلال برای بازی روز پنجشنبه خود مقابل تراکتور در ورزشگاه آزادی چند بازیکن کلیدی خود را نخواهد داشت.

* جلالی، محبی، رضاوند و شاید قائدی در ترکیب تیم نخواهند بود. روزبه چشمی هافبک تدافعی تیم استقلال به دنبال کسب رضایت نامه است تا بار دیگر به فوتبال قطر انتقال یابد.
* ساپیینتو به مدیران باشگاه استقلال اطلاع داده است تا به وضعیت عارف غلامی رسیدگی شود زیرا او همیشه مصدوم است وجای یک بازیکن را اشغال کرده است.

* غلام رضایی دروازه بان دوم تیم استقلال که در خواست رضایت نامه جهت خروج از استقلال را کرده است در صورت دسترسی به آن احتمالا سر از تیم فولاد خوزستان سر در خواهد آورد.

* قوانین جدید در مورد فسخ قرارداد یک طرفه از سوی بازیکنان، تا اندازه ای خیال باشگاه ها را راحت کرد. از این به بعد بازیکنان داخلی باید در قراردادشان موضوع فسخ را لحاظ کنند و خارجی ها باید ابتدا مشکل را با باشگاه در میان بگذارند.

برنامه بازی های فوتبال جام حذفی، سه شنبه 20 دی ماه:

بعثت کرمانشاه – نود ارومیه

چادرملو – هوادار

آریو اسلامشهر- آلومینیوم ااراک

گل گهر سیرجان – مس شهر بابک

پارس جنوبی جم – ایمان سبز شیراز

پرسپولیس – ون پارس نقش جهان

فولاد خوزستان – خوشه طلایی