پنجشنبه بیستم اردیبهشت ماه
لیگ برتر بسکتبال باشگاه های کشور

کاله و مس برندگان دیدار های مهم

هفته هجدهم لیگ برتر بسکتبال باشگاه های کشور با دو نتیجه مهم پشت سر گذاشته شد.

ابتدا کاله مازندران در سالن ملت اصفهان 75 – 72 بر ذوب آهن پیروز شد. دو تیم که در جدول رده بندی رقابت ها سایه به سایه یکدیگر حرکت می کنند و هم اینک نیز با 32 امتیاز در رده دوم و سوم قرار داردند.

در تیم مازندران پاتریک بازیکن آمریکایی و میثم میرزایی یار پست 5 چهره ای درخشان داشته اند. این پیروزی برای علی آرزومندی سرمربی تیم کاله نتیجه مهم تلقی می شود چرا که ذوب آهن یکی از دو نماینده ایران در بسکتبال باشگاه های غرب آسیا است. گفته می شود این دیدار با حرکات برخی از تماشاگران حاشیه آفرین بود.

اما در پیروزی دیگر هفته مس کرمان با مربیگری محمدرضا اسلامی مهرام تهران را شکست داد در تیم مس سوای اصغر کار دوست که از ملی پوشان و تجربه داران این رشته است بازیکنانی چون امیرحسین آذری، امیر تاروردی و وحید اسلامی بازی خوبی را ارائه دادند این درحالی است که مهرام امسال با هدایت کامران جمشیدوند بازیکن سابق تیم ملی ترکیب جدیدی را در اختیار دارد که سرشناس ترین آن سینا واحدی با 23 سال سن است.

شهرداری گرگان با ۳۴ امتیاز به صدرنشینی خود در لیگ برتر ادامه داد و تیم‌های کاله مازندران و ذوب‌آهن اصفهان نیز هر دو با ۳۱ امتیاز، در رتبه‌ های دوم و سوم لیگ قرار دارند

نتایج کلی بازی ‌های هفته هجدهم لیگ برتر بسکتبال:

ذوب‌آهن اصفهان ۷۲ - ۷۵ کاله مازندران

مهرام تهران ۹۱ - ۹۸ مس کرمان

مس رفسنجان ۶۲ - ۷۴ نفت آبادان 

توفارقان آذرشهر ۶۰ - ۶۹ صنایع هرمزگان

آویژه صنعت مشهد ۹۰ - ۵۵ رعد پدافند هوایی

شهرداری گرگان ۹۳ - ۵۸ نبوغ اراک

گزارش: ج - دوستدار