پنجشنبه بیستم اردیبهشت ماه

امباپه در تمرینات پاری سن ژرمن

سرمربی پاری سن ژرمن برنامه بازگشت مسی و امباپه را فاش کرد.

امباپه قرار بود این هفته برای پاری سن ژرمن به میدان برود اما مسی پس از پیروزی آرژانتین استراحت طولانی داشت.

امباپه که در آن بازی برای فرانسه هت تریک کرد اما با این وجود نایب قهرمان شد، به تمرینات کامل با باشگاه پایتخت بازگشته و به نظر می رسد در پارک دو پرنس مقابل استراسبورگ با نیمار و مارکینیوس برزیلی صف آرایی کن و اشرف حکیمی از مراکش نیز پس از پیوستن مجدد به گروه گالتیه در دسترس هستند.

گالتیه گفت: در مورد بازیکنانی که خیلی جلو رفتند موارد فردی وجود دارد. اشرف حکیمی در تمام بازی های جام جهانی برای مراکش بازی کرد. او در تیم جام جهانی بود و می خواست هر چه سریعتر به بازی بازگردد. کیلیان امباپه نیز عملکرد درخشانی داشت و بهترین گلزن جام جهانی بود.
در مورد لئو مسی که تورنمنت درخشانی داشت، با توجه به قهرمانی در مسابقات، او برای جشن به آرژانتین برگشت. سوم اینکه بعد از 13 یا 14 روز تعطیلی دوباره نوسان به همه چیز بازگشت.

گالتیه اضافه کرد: که آغوش گرم مسی و امباپه پس از فینال دراماتیک نشان دهنده روابط قوی آنها بود.
وی گفت: احترام زیادی بین آنها وجود دارد. این دو بعد از بازی ها نگرش مثال زدنی دارند. البته، [مسی] باید به خاطر این جام ها و همچنین سرمربی آرژانتین تبریک گفت.
کیلیان امباپه علی رغم باخت، نگرش بسیار خوبی داشت. البته او بسیار ناامید بود، اما این کار را به شیوه ای باکلاس انجام داد. وی به لئو مسی تبریک گفت و این یک چیز بسیار خوب برای باشگاه و تیم است.
گالتیه در پاسخ به این سوال که آیا خطری وجود دارد که امباپه تنها 10 روز پس از فینال جام جهانی دوباره بازی کند، گفت: فکر نمی کنم، آنها می خواستند در این بازی های بسیار مهم لیگ بازی کنند. البته ما این کار را انجام خواهیم داد. باید در هفته ‌های آینده همه چیز را مدیریت کنیم تا ببینیم اشرف حکیمی و کیلیان امباپه چگونه از پس این کار برمی‌آیند.
گالتیه گفت: زمانی که آنها بازگشتند، تیم های پزشکی و مربیگری ما با بازیکنان صحبت کردند تا احساس آنها را درک کنند، زیرا فوتبالیست های سطح بالایی هستند که از تمرین برای بازی کردن لذت می برند.
هیچ چیز بهتر از این نیست که به باشگاه خود برگردید، جایی که جو بسیار خوب و احساس مثبتی وجود دارد.

مترجم: هستی رفیعی