پنجشنبه بیستم اردیبهشت ماه
چرخ های بوکس به حرکت درآمد

انتخابی تیم ملی و دعوت از پنج مربی جدید

مسابقات انتخابی تیم ملی بوکس بزرگسالان به مناسبت بزرگداشت سردار دل‌ها، شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی با حضور نفرات سکونشین مسابقات قهرمانی کشور سال‌جاری در زاهدان، امروز در سالن بوکس شهید همت واقع در مجموعه ورزشی شیرودی آغاز و روز پنجشنبه - ۲۲ دی‌ماه به پایان می‌رسد.

 با اعلام سید ابراهیم موسوی مدیر تیم‌ های ملی بوکس، مقرر است اردوی تیم ملی از دهه اول بهمن آغاز شود. وی اضافه کرد: بعد از 33 سال در فدراسیون بوکس کمیته فنی تشکیل شد تا همه چیز بر مبنای تفکر جمعی جریان پیدا کند.

حسینقلی نهرودی، سرمربی جدید تیم ملی بوکس نیز به البرز ورزشی گفت: طی دو روز اخیر نفرات که در مسابقات قهرمانی کشور اول تا سوم شده بودند مسابقات گزینشی انجام خواهیم داد و از روز سوم اسفند ماه نیز مدعیان مورد تایید کمیته فنی برای پوشیدن پیراهن تیم ملی به روی رینگ خواهند رفت.

وی افزود: بوکس کشورمان سال آینده مسابقات مهمی همچون رقابت‌ های قهرمانی جهان، قهرمانی آسیا، بازی ‌های آسیایی و کسب سهمیه المپیک پاریس را پیش رو دارد.

نهرودی درباره مربیان دعوت شده به فاز اول اردوی تیم ملی گفت: آقایان احدی، انصاری، محرابی، نهتانی، امیری و گل آرا دعوت شده اند که البته آقای اکبر احدی در فازی دیگر کنار تیم ملی خواهد بود. به این ترتیب چرخ های بوکس با همه ی حرف و حدیث ها به حرکت درآمده است و امیدواریم که شاهد همدلی بیشتر در این ورزش پرافتخار باشیم.

نویسنده: عباس اسماعیلی