پنجشنبه بیستم اردیبهشت ماه
آجورلو رشته بود، فتح الله زاده پنبه کرد؛

سهام هواداران استقلال جارو شد!

از برو بیای مدیران استقلال، سر هواداران بی کلاه ماند و سهام آنها تاراج شد. نتایج ضعیف  و عدم انسجام تیمی هم ملال آور شده است.

بعد از برکناری آجورلو و روی کار آمدن فتح الله زاده ابهاماتی درباره چگونگی دخل و خرج ها وجود داشت.

هفته گذشته بعد از اظهارات آجورلو طبیعی بود که همگان شاهد واکنش فتح الله زاده باشند، مدیر عامل جدید آبی ها با توپ‌پر در برنامه لیگ برتر ظاهر شد و به وضوح عملکرد مدیر قبلی را زیر سوال برد و از لفظ بمب ترکاندن در باب هزینه های جاری و بر جا گذاشتن بدهی ها و دیون سرسام آور سخن‌گفت.

فتح الله زاده تصریح کرد، آجورلو به اندازه کل مدیران استقلال در سالهای گذشته هزینه کرده و میلیارد ها تومان بدهی بر جا گذاشته است. او از هزینه های سرسام آور برای اسکان  افراد درجه چندم در هتل، به خدمت گرفتن راننده با حقوق بیست و‌ پنج میلیون تومان در ماه و هزینه خشکشویی و ...گفت و خیلی از مسائل را فاکتور گرفت.

قربانزاده رئیس خصوصی سازی هم به اضافه برداشت از سهام مردم‌ گفت و در بیانیه اخیر خود به صراحت از لزوم رسیدگی به عملکرد مدیران استقلال و تغییر در هیات مدیره اشاره کرد و... باید تصریح کرد ما اهالی رسانه و هواداران و سهامداران باشگاه استقلال به وضوح نمی دانیم اظهارات کدامیک از طرفین منازعه به حقیقت نزدیک است.

آنچه که گفته می شود، برداشت ها و اظهارات شفاهی و کلامی طرفین مناقشه است. راه صواب این است که با نظارت و حسابرسی دقیق، زیر درآمدها و هزینه ها مورد بازبینی قرار گرفته و نتایج حاصله اطلاع رسانی شود.

در این راستا بیش از هر مورد دیگری سهام مردم و هواداران در بورس باید مورد بررسی قرار گیرد. توقع و انتظار همگان مراقبت از  امانت مردمی در بورس بود که متاسفانه حساسیت و محافظت لازم صورت نگرفت.

نویسنده: احمد میرزاییان