پنجشنبه بیستم اردیبهشت ماه

پیروزی پیاچنزا در نبود لئال و لوکارلی

پیاچنزا بدون لئال و لوکارلی و با سرمربی جدید وارد سال 2023 شد.

اما با این وجود توانست ایتاس ترنتینو را در مسابقه بزرگ معتبر برای دور 14 مسابقات قهرمانی والیبال مردان ایتالیا 2022-23 شکست دهد.

ماجراجویی ماسیمو بوتی که جانشین لورنزو برناردی روی نیمکت پیاچنزا شد، مثبت آغاز شد. این کارشناس که در سال 2019 گرگ ها را در بازگشت به سوپرلگا Credem Banca هدایت کرده بود، اولین بازی خود را به عنوان سرمربی در لیگ برتر ایتالیا انجام داد و از پیروزی که به دست آورد رضایت دارد.

تیم او در دور 14 فصل معمولی 2022-2023 شکست 3-1 (25-22، 19-25، 25-19، 25-21) را به ترنتینو تحمیل کرد و برد سه بازی رقیب خود را شکست. این یک پیروزی در برابر شانس تیمی بود که بار دیگر مجبور شد بدون دو قهرمان بزرگ مانند لوکارلی و لئال بازی کند. این یک پیروزی بود که به پیاچنزا اجازه داد تا ترنتینو رتبه چهارم جدول رده بندی را هم از نظر امتیاز و هم از نظر تعداد برد برابر کند و تنها در نسبت ست عقب بماند.

پیاچنزا با انگیزه تر به نظر می رسید، ترنتو تمرکز کمتری داشت، اما اگر میزبان پس از جبران 7 امتیاز در ست چهارم به پایان برسد، مسابقه می تواند به شکل دیگری به پایان برسد. با این حال، تمام کاری که بازیکنان آنجلو لورنتستی توانستند انجام دهند این بود که 21-21 را به تساوی بکشانند. یوری رومانو با 16 امتیاز بهترین گل برای پیاچنزا بود. روبرلندی سیمون کوبایی 4 ایس را انجام داد. الساندرو میچیلتو و دانیله لاویا (71 درصد حمله – 15 بر 21) هر کدام 15 امتیاز در تیم بازنده به دست آوردند. مارکو پوداشکانی صرب شش دفاع روی تور انجام داد و ترنتو را در یک مسابقه بزرگ شکست داد.

برگردان: هستی رفیعی