پنجشنبه بیستم اردیبهشت ماه

ساپینتو چطور اخراجش از استقلال را وتو کرد!

تیم استقلال در حالی بازی با تراکتورسازی را در آزادی با برد پشت سر گذاشت که این تیم تا دقایق پایانی بازی را به حریف واگذار کرده بود.

استقلال در این بازی با شرایط خاصی رو به رو شد و حتی تا شکست پیش رفت اما دو پنالتی داور اوضاع را برای استقلالی ها تغییر داد و آبی ها به مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی صعود کردند. این تیم در حالی این بازی را با پیروزی پشت سر گذاشت که شنیده می شود اگر استقلال بازی جام حذفی را با برد پشت سر نمی گذاشت ساپینتو از این تیم جدا می شد!

پیش از این اعلام شد که هیات مدیره و علی فتح الله زاده حمایت قطعی خود را از این مربی اعلام کردند اما شرایط بازی با تراکتور بسیار حساس بود و با توجه به شایعاتی که در مورد اختلاف فتح الله زاده با ساپینتو و کم کاری برخی بازیکنان مطرح شد جدایی سرمربی استقلال از این تیم محتمل به نظر می رسید.

حتی عنوان شد که مدیران استقلال جانشین ساپینتو را نیز انتخاب کردند و قرار بود پس از ناکامی استقلال مذاکرات آغاز شود اما با برد این تیم در جام حذفی شرایط تغییر کرد و ساپینتو به کار در استقلال ادامه می دهد زیرا تیم با پیروزی در برابر تراکتورسازی به شرایط خوبی دست پیدا کرده و نفرات تیم نیز روحیه مضاعفی گرفتند.

گزارش: سوده رحمانوند