پنجشنبه بیستم اردیبهشت ماه
لیگ برتر والیبال باشگاه های کشور

گیتی پسند غول کش شد!

هفته دیگر از لیگ برتر والیبال باشگاه های کشور گذشت اما تیم حاشیه زاینده رود با خلق شگفتی دیگر بر سر  زبان ها افتاد.

گیتی پسند اصفهان که هفته پیش هراز صدرنشین لیگ برتر را شکست داده بود اینبار در یزد بر تیم دوم جدول یعنی شهداب چیره شد تا غول کش لیگ برتر در نیم فصل دوم لقب گیرد. سعید عقیلی سرمربی این تیم که روزگاری کنار حسین رجایی، سعید مغزی، تیمور باجول و... نام زاینده رود را در والیبال ایران بلند آوازه نگه داشته بودند اینبار در نخستین سال حضورش در لیگ برتر تا این لحظه کاری کرد کارستان او را یک مربی – آنالیزور بی ادعا به نام ایمان شاهمراد زاده همراهی می کند.

در تیم گیتی پسند مرصاد آقاجانی – مهرداد توانا، امید کرمی و محمد بربست جوانانی هستند که سخت کوشی بی نظیری دارند.

شهامت استفاده از بازیکن جوان

تیم شهرداری ارومیه که با ناامیدی لیگ برتر را شروع کرده بود امیدوارانه به پیش می رود این تیم، تیم دو هفته اخیر گیتی پسند اصفهان، مس رفسنجان و سایپا تهران را شکست داد. اتکای جهانگیر سیدعباسی سرمربی جوان و تحصلیکرده به جوانانی است که درک درستی از بازی والیبال دارند. او اینبار محمد هشتوار را به مثلث همیشگی تیمش اسماعیلزاده، نصری و اردلان سیدعباسی اضافه کرده است.

مربیانی که شهامت استفاده از جوان ها را دارند بدانند که اجرشان در نزد کارشناسان والیبال فراموش نمی شود.

هورسان رامسر و پاس گرگان نیز به دو پیروزی ارزشمند دست پیدا کردند. اولی تیم ایفاسرام اردکان را سه بر صفر شکست داد و دومی بر تیم خوب فولاد سیرجان ایرانیان چیره شد.

هورسان بازیکنان مطلوبی همانند فرهاد سال افزون و محمد صادقی را دارد اما پاس با یکه تازی امین اسماعیل نژاد قدرت نمایی کرده است. امین پذیرفته است که چند ماه باقی مانده خدمتش در پاس گرگان را با دل و جان بگذراند.

حرف و حدیث های مجازی و غیرمجازی

نیان الکترونیک مشهد در شرایطی بر میهمان خود شهرداری گنبد پیروز شد که رامین بابایی سرمربی تیم گنبدی جایش را به احد ارمشی بازیکن سابق تیم ملی اما در تیم مشهد باز هم سید موسوی یک تنه یک تیم بود او و امین علوی و یونس جوان قبراق و سرزنده توپ زدند.

و اما بشنوید از بازی مس رفسنجان و لبنیات هراز آمل که منجر به پیروزی آملی ها شد ولی سوژه ای پیش آمد تا حرف و حدیث های جدیدی به تصویر کشیده شود. بگو و مگوی مربی تازه وارد مس با سرمربی تیم ملی و نوازش صورت یکی از بازیکنان هراز توسط بهروز عطایی که مانعی از اعتراض بازیکن به داور شده بود کار را به فضای مجازی و غیرمجازی کشاند.

در اینباره البته ما نگاهی متمایز به شرطی که ناظران فدراسیون اعم از داوری و فنی دنبال ماست مالی قضایا نباشند.

ترین های هفته:

تیم هفته: گیتی پسند اصفهان

بازیکن هفته: مرصاد اقاجانی

پدیده هفته: محمد هشتوار

مربی هفته: سعید عقیلی – جهانگیر سیدعباسی

نویسنده: جمشید حمیدی