پنجشنبه بیستم اردیبهشت ماه
نخستین بازی رونالدو در النصر

پاری سن ژرمن با مسی در ریاض

رونالدو قرار است در اولین بازی خود در عربستان به مصاف پی اس جی مسی برود

پاری سن ژرمن در تاریخ 19 ژانویه یک بازی دوستانه در ریاض با تیمی ترکیبی شامل بازیکنان النصر، باشگاه جدید رونالدو و الهلال برگزار خواهد کرد.

اولین بازی کریستیانو رونالدو در عربستان سعودی برابر پاری سن ژرمن (PSG) و رقیب همیشگی اش لیونل مسی خواهد بود. پاری سن ژرمن روز دوشنبه اعلام کرد یک بازی دوستانه در 29 دی ماه در ریاض مقابل تیمی متشکل از بازیکنان تیم جدید النصر رونالدو و الهلال، قهرمان فعلی لیگ قهرمانان آسیا برگزار خواهد کرد.

رونالدو و مسی آرژانتینی در 15 سال گذشته بر این ورزش مسلط بوده اند و 12 بار توپ طلا را از آن خود کرده اند. رقابت آنها در طول 9 سالی که در اسپانیا با یکدیگر رو به رو شدند، زمانی که مسی برای بارسلونا و رونالدو برای رئال مادرید بازی می کرد  افزایش یافت.

این مهاجم پرتغالی قرار است اولین حضور خود را برای النصر در دیدار با النصر در لیگ برتر عربستان در 22 ژانویه انجام دهد. قوانین فوتبال جهان این ستاره 37 ساله را ملزم می کند تا دو جلسه محرومیت خود را که فدراسیون فوتبال انگلیس در نوامبر قبل از جام جهانی اعمال کرده بود، به پایان برساند.

آخرین و احتمالاً آخرین فصل در دوران درخشان رونالدو چند هفته پس از خروج پرتغال از مرحله یک چهارم نهایی جام جهانی در قطر رخ می دهد، جایی که مسی جام را برای آرژانتین بالای سر برد.

النصر، قهرمان 9 دوره لیگ عربستان، خرید رونالدو را بیش از تاریخ در حال ساخت خواند و ادعا کرد که او الهام بخش بقیه لیگ و حتی کشور خواهد بود.

منبع: الجزیره اسپورت

مترجم: هستی رفیعی