پنجشنبه بیستم اردیبهشت ماه
بوکس نیازمند آرامش

مظاهری: دنبال سهم خواهی نباشیم

هرچند به نظر می رسد که با انجام نخستین دوره مسابقات انتخاب تیم ملی ورزش پر مدال بوکس با شرایط جدید خوگرفته است اما هنوز کم و بیش نقد ها و نظر هایی وجود دارد.

علی مظاهری کاپیتان سابق تیم ملی بوکس در اینباره به البرز ورزشی می گوید: با تشکیل کمیته فنی وحدت و آرامش خوبی بر این ورزش حکمفرما شده است. اشخاصی که در این کمیته حضور پیدا کرده اند هرکدام می تواند مدعی مربیگری تیم ملی باشد اما به دلیل شرایط خاصی که در این ورزش به وجود آمده همه بر این باور شده اند که دست به دست هم داده و دنبال سهم خواهی نباشند.

مظاهری افزود: شاید در تاریخ بوکس ایران هرگز چنین وحدت نظری وجود نداشته است. شخصی که به عنوان سرمربی تیم ملی بوکس انتخاب شد دارای کارنامه قابل قبولی است آقای نهرودی را همه اعضای کمیته فنی قبول دارند ایشان مربی من در بازی های المپیک بود و فکر می کنم تا آمدن یک مربی خوب خارجی می تواند به این ورزش مانند گذشته خدمت کند.

عضو کمیته فنی فدراسیون بوکس در پاسخ به این پرسش البرز ورزشی که مدنظر کمیته فنی به مربیان کدام کشور است می گوید: رایزنی های با کشور های کوبا و روسیه انجام شده و از آنها درخواست کرده ایم که یک مربی تراز اول جهانی را به ایران معرفی کنند تا آن زمان لطفا دنبال این قضیه که حقمان است که فلان و بهمان باشیم اجازه بدهید آرامش در بوکس جاری شود.

گفت و گو: عباس اسماعیلی