پنجشنبه بیستم اردیبهشت ماه
کوتاه از فوتبال

از طارمی تا مسی

مهدی طارمی ستاره تیم ملی کشورمان همچنان به درخشش خود به همراه پورتو در پرتغال ادامه می دهد.

به گزارش پایگاه خبری البرز ورزشی: طی دیروز و امروز اخبار ریز و درشتی از دنیای توپ گرد در داخل و خارج کشور ایران به گوش رسیده است که پرداختن برای دوستداران فوتبال نه تنها خالی از لطف نخواهد بود بلکه در پاره ای از موارد اهمیت به سزایی دارد.

در این مورد زاچ لووی خبرنگار آمریکایی به تمجید  از مهدی طارمی ستاره ایرانی پورتو پرداخت و گفت: به همان اندازه که مهدی طارمی یک گلزن خوب است، از نظر شکستن خطوط و آماده کردن هم تیمی‌هایش با پاس های بی نقص به همان اندازه کُشنده ظاهر می شود.

* بعد از پیوستن رونالدو به النصر، دیگر تیم‌ های عربستانی نیز به تکاپو افتاده‌اند تا ستاره‌های فوتبال جهان را جذب کنند.

پس از اینکه اعلام شد باشگاه الهلال عربستان با قراردادی سالیانه 300 میلیون یورو به دنبال جذب لیونل مسی است، اکنون خبر آمده که الاتحاد نیز برای به خدمت گرفتن این فوق ستاره دست به کار شده است.

گفته شده الاتحاد مبلغ 350 میلیون یورو یعنی 50 میلیون بیش از مبلغ الهلال برای جذب مسی کنار گذاشته است. این در شرایطی است که پاری‌سن‌ژرمن نیز برای حفظ مسی در تیمش اقداماتی را آغاز کرده است.

* در روزهای اخیر صحبت‌هایی مبنی بر احتمال جدایی احمد گوهری از پرسپولیس به گوش رسید. این در حالی است که این دروازه‌بان 20 مرداد سال جاری قرارداد خود را برای 2 فصل دیگر با سرخ‌پوشان تمدید کرد.

گوهری در صورتی که قصد جدایی از پرسپولیس را داشته باشد باید در ابتدا به صورت کتبی درخواست خود را به باشگاه ارائه دهد که تا امروز چنین کاری نکرده و به همین دلیل مسئولان باشگاه نظری در خصوص جدایی احتمالی او ندارند.

* مسئولان باشگاه نفت مسجد سلیمان مذاکراتی را برای انتخاب سرمربی جدید این تیم آغاز کرده‌اند.

به همین خاطر صحبت‌هایی با رضا عنایتی انجام شده و به نظر می‌رسد دو طرف به توافقاتی نیز رسیده‌اند.

گفته می‌شود مدیریت باشگاه نفت مسجد سلیمان روز گذشته قطع همکاری با ابراهیم اشکش را اعلام کرده و به همین خاطر این مربی نیز در انتقاد از این اقدام متنی را در فضای مجازی منتشر کرده بود اما سپس آن را حذف کرد.

سرمربیگری عنایتی در تیم نفتی هنوز قطعی نشده و در صورت انجام توافقات نهایی، به زودی اعلام خواهد شد.