پنجشنبه بیستم اردیبهشت ماه
رای گیری برای بهترین های NBA

لبرون با دورانت؟!

لبرون جیمز و کوین دورانت در دومین مرحله هواداران بسکتبال حرفه ای ایالات متحده پیشتاز هستند.

لبرون جیمز، مهاجم لس‌آنجلس لیکرز و کوین دورانت، مهاجم بروکلین نتس، به ترتیب در کنفرانس‌های غرب و شرق در دومین رای گیری هواداران بسکتبال از ستاره‌های NBA که توسط AT&T انجام می شود شانه به شانه یکدیگر حرکت می کنند.
در این آرایی سنجی جیمز (فرانتکورت غربی)، دورانت (فرانتکورت شرقی)، استفن کوری از گلدن استیت واریرز (گاردهای غربی) و کایری اروینگ (گاردهای شرقی) از وب سایت ها همچنان در گروه‌های موقعیت خود پیشتاز هستند.
جانیس آنتتوکومپو، مهاجم میلواکی باکس، با 41932 رای دورانت به مقام اول در میان تمامی بازیکنان شرق بسته شده است. جیسون تیتوم، مهاجم بوستون سلتیکس، از جوئل امبید، مرکز فیلادلفیا 76رز، پس از دورانت و آنتتوکومپو، در جایگاه سوم در میان بازیکنان جلو زمین شرق قرار گرفت.
طرفداران 50 درصد از آرا را برای انتخاب ستارگان NBA در سال 2023 تشکیل می دهند. بازیکنان فعلی NBA و یک پنل رسانه ای هر کدام 25 درصد را تشکیل می دهند. کاپیتان های تیم شروع کننده آل استار از هر کنفرانسی هستند که بیشترین آرای هواداران را در کنفرانس خود دریافت می کنند.

که در آن رای هر طرفدار سه بار محاسبه خواهد شد. به‌روزرسانی بعدی رأی‌گیری طرفداران در 19 ژانویه به اشتراک گذاشته می‌شود و رأی‌گیری 21 ژانویه در ساعت 23:59 به پایان می‌رسد. ET. تی‌ان‌تی استارترها از جمله دو کاپیتان تیم را در عصر روز  26 ژانویه معرفی خواهد کرد.

در زیر 10 رأی دهنده برتر بر اساس گروه موقعیت در بازگشت هواداران دوم آورده شده است.

برگردان: هستی رفیعی