پنجشنبه بیستم اردیبهشت ماه

پاکدل: دنیا هندبال ایران را ستود

نمایش خیره کننده هندبال ایران در مسابقات جهانی کراکوف مورد تمجید و تحسین مسئولان فدراسیون جهانی هندبال قرار گرفت.

دکتر پاکدل رئیس فدراسیون هندبال ایران که در لهستان به سر می برد در گفت و گو با البرز ورزشی افزود: خانم خلیفه و همچنین نائب رئیس فدراسیون هندبال بعد از نمایش عالی بچه های ایران در مسابقه با مونته نگرو تاکید کردند که ما به طور جدی پیشرفت های هندبال یاران را دنبال می  کنیم و متوجه هستیم که تیم های ایران در تمامی رده ها جهانی شدند.

رئیس فدراسیون هندبال همچنین در پاسخ به البرز ورزشی مبنی بر میزان رضایت خودشان از عملکرد بازیکنان ایرانی گفت: دیروز در یک لحظه شش بازیکن جوان که نخستین حضور خود را در تورنمنت بزرگی تجربه می کردند واقعا به این نسل جوان بالیدم و مطمعن هستم هر یک از این بازی ها کلاس بزرگی برای ارتقا هندبال ایران خواهد بود.

ما دومین بار است که مسابقات جهانی را پشت سر می گذاریم و شما حتم داشته باشید که از بابت این حضور ها به کیفیتی بی نظیر دست خواهیم یافت.

پاکدل درباره حریفان ایران در مرحله دوم مسابقات جهانی نیز گفت: فرانسه قهرمان المپیک و جهان، اسلوونی تیم سوم دنیا و لهستان میزبان رقابت ها آنقدر نام آور هستند که متوجه سختی و دشواری تیم ایران شویم اما با روحیه ای که از بچه های ایران سراغ دارم بهترین نمایش ها را ارائه خواهند داد.

گفت و گو: ج - دوستدار