پنجشنبه بیستم اردیبهشت ماه

کوتاه از فوتبال...کوتاه از فوتبال

بازار اخبار کوتاه و حاشیه ای فوتبال در این روزهای برفی و سرد زمستان همچنان داغ است، بخشی از این اخبار را می خوانید.

به گزارش پایگاه خبری البرز ورزشی:

* دیدار معوقه دو تیم آلومینیوم اراک و گل گهر سیرجان از هفته سیزدهم که به علت بارش برف به تعویق افتاد، در تاریخ 26 دی در اراک برگزار خواهد شد.

* نایب رئیس کنفدراسیون فوتبال آسیا و عضو برجسته فیفا اهل کشور قطر است، چشم از جهان فرو بست. اکنون صندلی این تازه در گذشته در کنفدراسیون فوتبال آسیا خالی است و به زودی انتخاباتی در ارتباط صورت خواهد گرفت.
* در صورت خریداری بخشی از سهام باشگاه پرسپولیس از سوی یکی از شرکت های مخابراتی، شاهد تغییرات وسیعی دربخش مدیریت و اعضای هیات مدیره باشگاه پرسپولیس خواهیم بود. این اتفاق در حال رخ دادن است.
* دوره آموزش داوران فوتبال در خصوص آشنایت با نحوه کار با وئدیو چک از صبح امروز در کمپ تیم های ملی آغاز شد.
* به نقل از مسئول روابط عمومی فدراسیون فوتبال، کارلوس کی روش همچنان گزینه اول و تنها گزینه مورد نظر فدراسیون فوتبال برای تیم ملی است.
* با آنکه چند ماهی از جدایی آجرلو از استقلال می گذرد، اما او همچنان عضو هیات مدیره باشگاه استقلال به حساب می آید اما وی از حضور در جلسات این باشگاه خودداری می ورزد.
* هوشنگ نصیرزاده مدیر عامل باشگاه تراکتور اعلام کرد: جدایی کاوه رضایی از تراکتور امکان پذیر نیست و او را حفظ خواهیم کرد.

* سه عضو باشگاه استقلال به زودی تغییر خواهند کرد. فتح اله زاده مدیر عامل با حفظ سمت به مجموعه هیات مدیره اضافه خواهد شد و احتمالا مومنی و پرویز مظلومی نیز از هیات مدیره کنار گذاشته خواهند شد.

* شیخ دیاباته و سعید صادقی دو بازیکن مصدوم تیم پرسپولیس به تمرینات گروهی اضافه شدند. با بازگشت این دو و پیشتر که آل کثیر به تمرینات بازگشته بود تیم پرسپولیس به یک مجموعه کامل تبدیل شد.

* روبرتو تورس کاپیتان سابق تیم اوساسنو اسپانیا وارد تهران شد و با یک پرواز داخلی به اهواز سفر کرد. روبرتو تورس اولین خرید زمستانی تیم فولاد خوزستان است که توسط جواد نکونام صورت گرفت.

* سالم الوهییبی رئیس فدراسیون فوتبال عمان اعلام کرد: برخلاف نظریات مطبوعات عمان که عمدتا خطی بر خورد می کنند. ما تا پایان قراداد برانکو این مربی را حفظ و به توانایی فنی این مربی اعتقاد راسخ داریم. تیم ملی عمان تاکنون دو پیروزی برابر عراق و عربستان در دیدار های جام خلیج فارس به دست آورده است.