پنجشنبه بیستم اردیبهشت ماه
بسکتبال سوپر لیگ غرب آسیا

شهرداری گرگان برای شکست لبنان بازی می کند

تیم بسکتبال شهرداری گرگان با داشتن پری پتی بازیکن اندیشمند آمریکایی و چهره هایی همانند محمد جمشیدی و بهنام یخچالی فردا یکی از حساس ترین پیکار های سوپر لیگ بسکتبال را برگزار می کند.

تیم بسکتبال شهرداری گرگان که دور رفت مرحله گروهی سوپر لیگ بسکتبال غرب آسیا را با دو برد و یک شکست و صدرنشینی در گروه دو سپری کرد، فردا چهارشنبه ۲۸ دی ماه از ساعت 18 در سالن بسکتبال مجوعه ورزشی آزادی به مصاف الریاضی لبنان می رود.

شاگردان مهران حاتمی که در لیگ برتر بسکتبال  همچنان با پیروزی های متوالی به صدرنشینی خود ادامه می دهند. شهرداری گرگان در بازی قبلی خود در رویارویی با نفت عراق ، برتری مقتدرانه ای را رقم زد.

الریاضی زمانی با داشتن فادی الخطیب فوق ستاره بسکتبال آسیا قدرتی بی مانند بود و همیشه رویارویی این بازیکن با ستارگان بسکتبال ایران نیک خواه بهرامی، حامد حدادی و... از هیجان زیادی برخوردار بود.

فردا گرگانی ها با تماشاگران پرشور خود به قصد جبران شکست دور رفت به میدان می روند. این درحالی است که در بازی رفت دو تیم گرگانی ها از لحاظ آماری وضعیت خوبی داشتند اما فقط شوت هایشان به هنگام درون سبد تیم حریف جایی نمی رفت. باید اینبار با دقت بیشتری بازی را آغاز کنیم.

گزارش: ج - دوستدار