پنجشنبه بیستم اردیبهشت ماه

عدم تمایل ساپینتو به جذب بازیکن ایرانی!

ساپینتو سرمربی تیم استقلال به چند بازیکن برای نیم فصل دوم نیاز دارد و در این میان وی قرار است در جلسه ای رسمس با علی فتح الله زاده شرکت و لیست خود را رسما ارائه کند.

این جلسه قرار است با حضور سرمربی و مدیرعامل باشگاه برگزار شود و ساپینتو در دفتر کارش میزبان مدیریت تیمش است تا در خصوص زمان باز شدن پنجره نقل و انتقالات تبادل نظر کنند.

فتح الله زاده که قرار بود برای مذاکره با مربی سابق استقلال به امارات سفر کند تاخیری در سفرش پیش آمده و وی در تهران مشغول بررسی مسائل است تا به زودی راهی دبی شود و مبلغ مورد نظر پین مربی استقلال را پرداخت کند و پنجره استقلال باز شود.

مشکل کنونی استقلال بدهی به پین و میلیچ است و اگر مدیریت استقلال بدهی این دو را که پنجاه هزار دلار است پرداخت کند استقلال می تواند در نقل و انتقالات شرکت کند.

ساپینتو در این مورد به فتح الله زاده اخطار داده زیرا استقلال با کمبودهایی رو به روست که باید رفع شود و سرمربی استقلال به دنبال جذب بازیکنانی است که در استقلال به آنها نیاز دارد.

در لیست ساپینتو بازیکنان داخلی زیادی به چشم نمی خورد و سرمربی استقلال یک هافبک خارجی و دو بازیکن خارجی شاغل در لیگ ایران را مد نظر دارد که خواستار جذبشان شده است.

گزارش: سوده رحمانوند