پنجشنبه بیستم اردیبهشت ماه
والیبال و راه آینده

هوتهم: به جوانان اعتماد کنیم

در ادامه سلسلسه گفت و گو های البرز ورزشی در زمینه ی والیبال ایران پسا داورزنی و راهکار های تداوم روند سال های اخیر با یکی دیگر از کارشناسان این ورزش گفت و گو کردیم.

جعفر هوتهم مربی بین المللی و از متخصصان والیبال پایه که در مسابقات جهانی 89 دبی مربی تیم ملی جوانان ایران بود درباره عملکرد محمدرضا داورزنی به البرز ورزشی گفت: برنامه های دراز مدت ایشان باعث شد که والیبال ایران در همه ی زمینه ها ارتقا پیدا کند از جمله میزبانی مسابقات مهم، برگزاری سمینار ها و دوره های دانش افزایی، حضور در بازی های المپیک واقعا موقعیت بسیار خوبی را برای والیبال ایران به وجود آورد.

هوتهم افزود: جذب اسپانسر ها و عضویت کارشناسان ایرانی در کمیته های مختلف آسیایی و جهانی نشانه هایی دیگری از موفقیت های مدیریتی آقای داورزنی بوده است. اما در سالی که ترافیک زیادی از بابت مسابقات مهم جهانی پیشرو داریم اعتقاد دارم که تیم های ملی ویترین عملکرد یک فدراسیون هستند به ویژه تیم ملی بزرگسالان که باید مسیر حضور در المپیک را هموار سازد.

هوتهم اضافه کرد: البته با رفتن آقای داورزنی از فدراسیون اوایل کار دچار خلا خواهیم شد ولی جوان ها باید باور شوند تا به تجارب مدیرتی دست یابند. الان فدراسیون هایی مانند تکواندو، کشتی و هندبال با مدیران جوان رویکرد های تحسین برانگیزی دارند و در والیبال هم ما باید به جوانان اعتماد کنیم هیچ مشکلی پیش نمی آید.

گفت و گو: جمشید حمیدی