پنجشنبه بیستم اردیبهشت ماه

دو خبر از باشگاه پرسپولیس

مشکلات مالی باشگاه پرسپولیس ادامه دارد و آنها امیدوارند با موفقیت در پرونده لوکادیا برخی از این مشکلات را برطرف کنند.

رضا درویش در نشست خبری اخیر خود مدعی شد ظرف یکی دو روز در یکی دو پرونده شکایتی اتفاقات خوبی رخ خواهد داد. بیشتر منظور این بود که برداشت 14‌میلیارد‌ تومانی از حساب باشگاه با پیگیری او و تیم حقوقی باشگاه پرسپولیس، به حساب این باشگاه برخواهد گشت که تا به امروز این اتفاق رخ نداده است. البته تلاش‌های تیم حقوقی باشگاه پرسپولیس در این زمینه همچنان ادامه دارد و امیدوار هستند که این رقم برگردد.

 این در‌حالی است که فرد شاکی از باشگاه پرسپولیس 13 میلیارد دیگر از این باشگاه طلب دارد و سخت پیگیر مابقی مطالبات خود نیز است. از این رو ممکن است سود 6 میلیاردی که هر ماه به حساب باشگاه پرسپولیس واریز می‌شود مجدد از حساب این باشگاه توسط قوه‌قضائیه برداشت و به حساب فرد شاکی واریز شود.
در مورد بحث جدایی لوکادویا نیز با‌خبر شده ایم که باشگاه پرسپولیس در زمینه شکایت از لوکادیا به نتیجه نهایی رسیده و در همین روزها شکایت خود را برای کمیته انضباطی فیفا ارسال خواهد کرد. البته در این زمینه مسئولان باشگاه پرسپولیس روز یکشنبه نزد یک وکیل خبره رفته و با او نیز مشورت کردند.

گویا این وکیل هم به آنها گفته اجازه دهید لوکادیا تیم جدیدش را مشخص کند و بعد از آن برای شکایت از او به فیفا اقدام کنید. گویا خود لوکادیا هم می‌داند قضیه چیست و در تعیین تیم جدیدش تاخیر به وجود آورده است.

گزارش: نیلوفر مژدهی