پنجشنبه بیستم اردیبهشت ماه

پرسپولیسی ها منتظر درخواست رسمی رقبا

باشگاه پرسپولیس برای انتقال بازیکنان به دیگر تیم ‌ها فقط به درخواست ‌‌های رسمی پاسخ می‌دهد.

به گزارش پایگاه خبری البرز ورزشی: تیم‌ های زیادی در لیگ هستند که در خط دروازه با مشکل مواجه ‌اند و به همین خاطر بدشان نمی‌آید احمد گوهری دروازه بان دوم پرسپولیس را به خدمت بگیرند. در همین راستا باشگاه پرسپولیس هم برای فروش گوهری یا انتقال قرضی او به بهترین پیشنهاد پاسخ مثبت خواهد داد.
در همین راستا باشگاه پیکان به دنبال احمد گوهری برای تقویت تیم فوتبال خود در نیم ‌فصل دوم بود و از این رو با خود این بازیکن وارد مذاکره شد چرا که نمی‌خواست به باشگاه پرسپولیس پولی بابت رضایت‌ نامه پرداخت کند.
پرسپولیسی ‌ها اما مدعی شدند هر باشگاهی بازیکن از این تیم می‌خواهد باید نامه رسمی به باشگاه پرسپولیس بزند. با این حال پیکانی‌ ها هیچ نامه رسمی ‌ا‌ی به پرسپولیس نزنند. چون می‌دانند باشگاه پرسپولیس قطعا شرایط مالی خاصی را برای انتقال بازیکنی در نظر دارد.
از سوی دیگر باشگاه مس کرمان برای نجات این تیم از خطر سقوط، به دنبال سیامک نعمتی و امید عالیشاه است. آنها پیشنهاد رسمی خود را به باشگاه پرسپولیس ارسال کرده‌اند و باشگاه هم هر دو بازیکن را در جریان این موضوع قرار داده است. البته اگر در هر شرایطی این انتقال صورت بگیرد به صورت قرضی خواهد بود
در خط حمله نیز قرارداد آل‌کثیر هنوز ثبت نشده و این بازیکن هنوز اجازه همراهی سرخپوشان را ندارد. دلیل این مساله هم این است که باشگاه پرسپولیس هنوز بدهی داخلی دارد و به این خاطر کمیته تعیین وضعیت فدراسیون به این باشگاه اجازه جذب بازیکن در نیم‌فصل را نداده است.