پنجشنبه بیستم اردیبهشت ماه

بیرانوند: کجا بهتر از پرسپولیس است؟

شایعات فراوانی درباره جدایی بیرانوند از پرسپولیس بر سر زبان ها قرار گرفته است.  

صحبت از پیشنهاد 100 میلیاردی یک تیم لیگ برتری به سنگربان اول تیم ملی جهت شکار وی است. اینکه چه اهدافی در پشت سر اینگونه شایعات قراردارد، فعلا نامعلوم است، از این رو بر آن شدیم تا واقعیت را از زبان خود بیرو جویا شویم.

از فوتبال اروپا به عشق پرسپولیس دل کندم.، اگر جز تیم پرسپولیس هر تیم دیگر داخلی پیشنهاد بازگشت می داد، بازگشتم غیر ممکن بود.
با پرسپولیس دو نوع قرارداد دارم، آنچه مکتوب شده تا پایان فصل است، بنابراین در نیم فصل هر گونه جا به جایی امکان پذیر نیست، نوع دوم قرار دادم با پرسپولیس دلی است. در پرسپولیس ماندگارم تا زمانی که عذرم را بخواهند.
شنیدم پیشنهاد 100 میلیاردی مطرح شده است، پول خوبی است تاکنون کسی در فوتبال ما چنین رقمی در یافت نکرده است، اما بدانید سنگ بزرگ علامت نزدن است.

کدام باشگاه به بازیکنی چنین مبلغی پرداخت کرده که اکنون به من پیشنهاد بدهند. فکر نکنم باشگاهی بتواند چنین مبلغی به بازیکنی پرداخت کند، چنین باشگاهی زیر تیغ انتقادات جراحی می شود.
به شایعات توجه نکنید، نه کسی به ما چنین پیشنهادی داده و نه ما چنین مبلغی دریافت کرده ایم. با پرسپولیس به دنبال قهرمانی در لیگ و قهرمانی در آسیا هستیم. با پرسپولیس در آرامش به سر می برم و اجازه نخواهم داد کسی این آرامش را بر هم بزند.

گفت و گو: اکبر عزیزی